۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

رضاییان و طارمی تهدید شدند+عکس

جدایی همزمان طارمی و رضاییان برای هواداران پرسپولیس گران تمام شده است.
کد خبر : ۳۰۷۹۰۲
صراط: مهدی طارمی و رامین رضاییان دو بازیكن كلیدی پرسپولیس در فصل گذشته بودند. حالا آن ها در یك لحظه با یك تیم تركیه ای قرارداد امضا كرده اند و این برای هواداران پرسپولیس بسیار سنگین است. آن ها كه انتظارن داشتند این دو بازیكن تیمشان را ترك كنند، حالا موضع گیری شدیدی علیه رضاییان و طارمی كرده اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، در شبكه های اجتماعی به وضوح می شود خشم هواداران پرسپولیس را از این اتفاق دید. البته رضاییان و طارمی حق دارند كه در هر تیمی می خواهند بازی كنند و شاید عصبانیت بیش از حد هواداران پرسپولیس هم منطقی نباشد. شاید حتی بتوان از مدیریت باشگاه ایراد گرفت كه چرا در زمان عقد قرارداد، با آن ها قراردادهای بلند مدت تر نبسته اند یا اینكه چرا پول رضاییان سر وقت پرداخت نشده تا این بازیكن نتواند راحت قراردادش را فسخ كند.

اما در این میان رفتار عجیب هواداران پرسپولیس هم قابل تامل است. در یكی از كانال های هواداری پرسپولیس كه تعداد اعضای آن حدود 270 هزار نفر است، این دو بازیكن حتی تهدید هم شده اند كه اگر بخواهند با تیم ملی در تهران بازی كنند، هواداران پرسپولیس علیه آن ها شعار خواهند داد. پرسپولیسی ها جدایی طارمی و رضاییان را به كارلوس كی روش سرمربی تیم ملی هم ربط داده اند و او را در این انتقال مقصر می دانند.

رامین رضاییان و طارمی تهدید شدند+تصاویر