۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

عابدینی: علیه کی‌روش، شاهد دارم/ مردم دیگر دلشان با تیم ملی نیست

من هدف کی‌روش را نمی‌دانم اما فقط می‌توانم بگویم با این کارهایش قرابتش با مردم را از دست می‌دهد. مردم هم دیگر دلشان با تیم ملی نیست.
کد خبر : ۳۰۸۰۵۴
عابدینی: علیه کی‌روش، شاهد دارم/ مردم دیگر دلشان با تیم ملی نیست
صراط:بعد از اتفاقات عجیب و غریبی که در باشگاه پرسپولیس می‌افتد و ابهاماتی که در نحوه قرارداد بازیکنان و دلیل جدا شدن آنها وجود دارد امیر عابدینی بهترین فرد برای اظهارنظر است. کسی که هم در سازمان لیگ حضور دارد و از اتفاقات سازمان لیگ و نقل و انتقالات خبر دارد و هم تجربه زیادی در بستن قرارداد با بازیکنان دارد.

به گزارش تابناک، امیرعابدینی در مورد نحوه فسخ قرارداد رامین رضاییان و این که چطور این اتفاق افتاده گفت:«قبل از این که من به فرانسه بیایم قانونی که در سازمان لیگ گذاشته بودیم این بود که هیچ بازیکنی بدون رضایت باشگاه حق فسخ قرارداد ندارد. این قانون اصلاح شده بود و من نمی‌دانم که در مدتی که نبودم چه اتفاقی افتاده که این قانون تغییر کرده است. البته امکان دارد که قرارداد رامین رضاییان با باشگاه این امکان را به بازیکن داده باشد که بتواند فسخ کند اما اگر غیر از این باشد واقعا عجیب است و آقای شهبازی باید پاسخگو باشد که چطور این اتفاق افتاده است. من در مورد بازیکنان نفت اعتقاد داشتم که آنها با توجه به این که باشگاه ندارند و وضعیتشان مشخص نیست می‌توانند فسخ قرارداد کنند اما آقای تاج اصرار داشت که این روند باید متوقف شود و به همین دلیل بعد از علیرضا بیرانوند هم به بقیه بازیکنان اجازه فسخ داده نشد. وقتی به بازیکنان نفت با آن شرایط اجازه فسخ ندادند چطور رامین رضاییان که باشگاهش حاضر است و قرارداد هم دارد به این راحتی فسخ می‌کند؟ در این میان اگر شبهه و ابهامی هم برای هواداران پرسپولیس بوجود بیاید حق دارند.»

عابدینی در مورد شایعاتی هم که در مورد نقش کی‌روش در انتقال بازیکنان پرسپولیس شنیده می‌شود گفت:«این حرف خیلی هم غیرقابل باور نیست. من خودم با یک بازیکن تیم ملی صحبت کردم که بازیکن استقلال و پرسپولیس هم نبود. به من گفت که کی‌روش گفته اگر می‌خواهد در ترکیب اصلی تیم ملی باشد باید لژیونر شود. من زمانی که به تهران برگردم با آقای تاج جلسه می‌گذارم و آن بازیکن را هم برای شهادت می‌آورم تا این قضیه مشخص شود. یک مورد دیگر همین علیرضا جهانبخش. چرا او تا زمانی که در داماش بازی می‌کرد به تیم ملی دعوت نمی‌شد اما وقتی به هلند رفت ملی‌پوش شد. من نمی‌دانم آقای کی‌روش با این کارهایش می‌خواهد چه پیغامی بدهد. می‌خواهد بگوید لیگ ایران بازیکن پرورش نمی‌دهد یا بازیکنان لیگ ایران در حد تیم ملی نیستند؟ من هدف کی‌روش را نمی‌دانم اما فقط می‌توانم بگویم با این کارهایش قرابتش با مردم را از دست می‌دهد. مردم هم دیگر دلشان با تیم ملی نیست. این حرف و حدیث‌هایی هم که این روزها از سمت هواداران پرسپولیس می‌شنوید ناشی از همین فاصله با کی‌روش است.