۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷

2 کشته در تصادف تریلر با وانت نیسان

2 نفر براثر تصادف تریلر با وانت نیسان و واژگونی خودروی مگان در استان فارس جان باختند و دو نفر نیز مصدوم شدند.
کد خبر : ۳۰۸۰۸۵
صراط: فرمانده پلیس راه فسا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براثر برخورد یک دستگاه تریلر با وانت نیسان در جاده فسا - داراب حدفاصل 35 کیومتری فسا، راننده خودرو نیسان در دم جان باخت و دو نفر دیگر از سرنشینان این وسیله نقلیه مصدوم شدند.
سرگرد سهراب صادقی افزود: مصدومان این سانحه که به شدت آسیب دیده بودند توسط گروه امداد جاده ای پایگاه هلال احمر شهید فیروزیان بخش جلیان فسا از درون این خودرو رها سازی شدند و به وسیله دو دستگاه خودروی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی فسا به بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) فسا انتقال یافتند.
وی، علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده تریلر بیان کرد.
محمد شکوهیان، رئیس بیمارستان فوق تخصصی ولیعصر (عج) فسا نیز گفت: یکی از مصدومان این حادثه براثر ضربه مغزی و شکستگی دنده ها در آی سی یو و تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.
رئیس پلیس راه خرامه - شیراز هم به ایرنا بیان کرد: یک دستگاه خودروی مگان در کیلومتر 30 جاده شیراز - خرامه امروز (پنجشنبه) واژگون شد و در این سانحه برادر رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس جان خود را از دست داد.
جعفر بازیار،گفت: این حادثه به دلیل سرعت زیاد خودروی مگان و عدم توانایی راننده در کنترل این وسیله نقلیه رخ داد.
وی بیان کرد: موضوع رعایت سرعت مجاز، مساله ای نیست که پلیس بتواند به تنهایی آن را در جامعه نهادینه کند بلکه این امر نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی و مسئولان است.
شهرستان های فسا و داراب به ترتیب در فاصله 130 و 225 کیلومتری جنوب شرقی و شهرستان خرامه در فاصله 90 کیلومتری شمال شرقی شیراز واقع شده اند.