۱۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴

واکنش عجیب فانی به سوالی درمورد حقوقهای نجومی

سؤال اکثر خبرنگاران از مسئولان به ویژه وزرای دولت، درباره سریال انتشار فیشهای نجومی مدیران دولتی بود که البته با سکوت و عدم تمایل آنها و در یک مورد با عصبانیت همراه بود.
کد خبر : ۳۰۸۰۸۹
صراط: تسنیم نوشت: مراسم سومین روز درگذشت مرحوم علی دادمان فرزند شهید رحمان دادمان وزیر راه و ترابری دولت هفتم عصر امروز (پنج‌شنبه) در مسجد الرسول سعادت آباد با حضور جمع‌کثیری از مسئولان نظام و چهره‌های سیاسی برگزار شد که با حاشیه‌های کوتاهی همراه بود.

** مقابل در ورودی شبستان مسجد دوستان و اقوام مرحوم دادمان از جمله محمد مهدی همت فرزند سردار شهید همت و محمود رضوی تهیه کننده سینما و تلویزیون ایستاده بودند.

** از نکات قابل توجه این مراسم حضور شخصیتهای سیاسی و جمع‌کثیری از مسئولان از جناحهای مختلف کشور بود. از جمع زیادی از وزرای دولتهای هفتم و هشتم و فعالان سیاسی اصلاح‌طلب تا چهره‌های اصول‌گرا مانند غلامعلی حداد عادل، پرویز فتاح، حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی‌فرد و نیز افرادی مانند رئیس دولتهای نهم و دهم، حمید استیلی پیشکسوت فوتبال در مراسم حضور داشتند.

** شماری از مسئولان و چهره‌های سیاسی که در این مراسم حضور داشتند به این قرار است: دریابان علی شمخانی، سرلشکر محسن رضایی، سردار کارگر، سردار مرتضی طلایی، محمد حسین صفار هرندی، عزت الله ضرغامی، حجت‌الاسلام سید علی خمینی، حجت‌الاسلام محمود علوی، حمید چیت‌چیان، علی ربیعی، محمد شریعتمداری، بیژن نامدار زنگه، محمود حجتی، حجت الاسلام سید رضا اکرمی حجت الاسلام شهیدی محلاتی، سید پرویز فتاح، محمدرضا عارف، محمد رضا تابش، حسین شریعتمداری، حجت‌الاسلام دعایی، محمد سعیدی‌کیا، فرهاد رهبر، حبیب الله بی‌طرف، رضا فرجی دانا، مرتضی حاجی، عبد الله ناصری، محمد رحمتی، داوود دانش جعفری، علی نیکزاد، محمدرضا خاتمی، حجت الاسلام هادی خامنه‌ای، موسوی خوئینی‌ها و عبدالله نوری.

** ظرفیت مسجد الرسول پذیرای خیل عظیم دوستدار مرحوم دادمان نبود تا جایی که ورود افراد به داخل مجلس، دقایقی طول می‌کشید.

** خبرنگاران اکثر خبرگزاریهای کشور در مقابل در مسجد حضور داشتند اما به دلیل موقعیت مسجد چندان فرصت مصاحبه با شخصیتها را پیدا نمی‌کردند.

** سؤال اکثر خبرنگاران از مسؤلان به ویژه وزرای دولت، درباره سریال انتشار فیشهای نجومی مدیران دولتی بود که البته با سکوت و عدم تمایل مسؤلان و در یک مورد با عصبانیت همراه بود.

** علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سئوال خبرنگاری که از وی درباره فیشهای حقوقی نجومی مدیران دولتی سئوال کرد با عصبانیت پاسخ داد:«شما خجالت نمی‌کشید! در مراسمهای عزا و شادی این سئوالات را می‌پرسید».

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۲۰ تير ۱۳۹۵
۰
۰
لعنت بر کسانیکه ........ حقوق ۱۷۸ میلیونی میگرند از بیت المال