۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶

خواننده مشهوری که سالها چهره اش را مخفی کرده بود دیده شد + تصاویر

با خواندن تیتر این گزارش احتمالا خیلی ها به یاد سیامک عباسی افتاده اند. خواننده ای وطنی و خوش صدا که سالهاست چهره اش را از دید مخاطبانش پنهان می کند و دلیل این کار را مسائلی شخصی می داند ولی در این گزارش می خواهیم به خواننده ای مشهور و بین المللی بپردازیم که طرفداران بیشماری دارد.
کد خبر : ۳۰۸۱۳۲
صراط: با خواندن تیتر این گزارش احتمالا خیلی ها به یاد سیامک عباسی افتاده اند. خواننده ای وطنی و خوش صدا که سالهاست چهره اش را از دید مخاطبانش پنهان می کند و دلیل این کار را مسائلی شخصی می داند ولی در این گزارش می خواهیم به خواننده ای مشهور و بین المللی بپردازیم که طرفداران بیشماری دارد.

به گزارش پایش آنلاین، سیا شاعر و خواننده ای اهل استرالیا است که هیچوقت دوست نداشته چهره اش را به کسی نشان دهد و در تمام اجراها و برنامه هایش با موهایی عجیب, صورتش را می پوشاند. این خواننده ی خوش صدا طرفداران بسیار زیادی در کشورهای مختلف از جمله ایران دارد و آلبومی که از وی در سال 2014 منتشر شد یکی از پرفروش ترین آلبوم ها قلمداد می شود.

در اتفاقی عجیب, چهره ی این خواننده در یکی از اجراهایش برای چند ثانیه دیده شد. موهایی که صورت وی را می پوشاند برای لحظاتی به صورت ناخواسته کنار رفت و صورت وی معلوم شد. در ادامه می توانید تصاویر مربوط به این احرا و تصویر واقعی وی را ببینید.