۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

تکذیبیه مدیرعامل یک بانک بعد از استعفا

پس از استعفای اسماعيل للـه‌گاني، مدیرعامل بانک صادرات ایران و انتشار خبرهایی درباره دريافت حقوق نامتعارف توسط وی، تکذیبیه‌ای از سوی این مسئول بانکی منتشر شد.
کد خبر : ۳۰۸۱۸۴
صراط: پس از استعفای اسماعيل للـه‌گاني، مدیرعامل بانک صادرات ایران و انتشار خبرهایی درباره دريافت حقوق نامتعارف توسط وی، تکذیبیه‌ای از سوی این مسئول بانکی منتشر شد.

به گزارش عصرایران، در متن این تکذیبیه آمده است:

«همانگونه که در متن استعفای اینجانب آمده این استعفا کاملاً داوطلبانه بوده و هیچ‌گونه موضوع عزل درخصوص اینجانب مطرح نشده است، همچنین در استعفای داوطلبانه اینجانب کاملاً مشخص است که طرح شکایت به هیچ یک از نهادهای داخلی یا بین المللی موضوعیت نداشته چرا که بانک جهانی محل طرح دعوا و شکایت نیست و طراحان چنین مباحثی حتی به این موضوع توجه نکرده اند.
 
همچنین ارقام اعلام شده درخصوص حقوق و مزایای دریافتی اینجانب صحت ندارد و بر اساس مصوبات قانونی مجمع و ضوابط و مقررات بانک پرداخت شده است.

اینجانب همواره خود را سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این ملت دانسته و امیدوارم در هر مقطع از زمان به اقتضای هر آنچه به افزایش رشد و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک می نماید و در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انجام وظیفه نمایم.»