۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۷

افطار روحانی با تیم حفاظت ریاست جمهوری

رییس جمهوری جمعه شب در ضیافت افطار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری ، با سنگین برشمردن مسوولیت اعضای تیم حفاظت از مسوولان کشور، اظهارداشت: تلاش برای حفظ عزت و لطمه نخوردن به عظمت کشور،‌ مسوولیتی سنگین است که اعضای تیم حفاظت بر عهده دارند.
کد خبر : ۳۰۸۲۵۷
صراط: رییس جمهوری جمعه شب در ضیافت افطار با جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی و اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری ، با سنگین برشمردن مسوولیت اعضای تیم حفاظت از مسوولان کشور، اظهارداشت: تلاش برای حفظ عزت و لطمه نخوردن به عظمت کشور،‌ مسوولیتی سنگین است که اعضای تیم حفاظت بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در این ضیافت افطار که خانواده های اعضای تیم حفاظت ریاست جمهوری نیز حضور داشتند ، با تجلیل از تلاش ها و زحمات اعضای تیم حفاظت گفت: بی تردید در اجر و ثواب فعالیتهای اعضای تیم حفاظت ، خانواده های آنان نیز شریک هستند و می دانند  عزیزانشان در مسیر سخت و دشواری که توام با فداکاری و رشادت است، حضور یافته  و انجام وظیفه می کنند.

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه "کاملا به حساسیت و اهمیت کار نیروهای حفاظت واقفم"،  افزود: نیروهای تیم حفاظت در کشورمان از سرمایه های عظیم انسانی حفاظت می کنند و در این راستا فرد و شخص مهم نیست بلکه جایگاه ها اهمیت دارند و بی تردید اگر انجام این ماموریت ها در مسیر رضایت الهی باشد، اجر و پاداش بی پایانی خواهد داشت.

دکتر روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضایل بی پایان ماه مبارک رمضان گفت: خداوند در این ماه بر بندگان خود منت گذاشته و ما را شایسته دانسته و بر سر سفره خود دعوت کرده است ، باید قدر لحظه لحظه روزها و شب های این ماه عزیز را بدانیم .

رییس جمهوری اظهارداشت: هر چقدر که به روزهای پایانی ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم رحمت الهی نیز بر بندگان بیشتر ، دلها خالص تر و ذهن ها پاک تر می شود. یک ماه با میزبانی بودیم که بزرگترین فخر و افتخار را بر بندگان خود عطا کرده و در دعاهای دهه آخر ماه مبارک رمضان از محضر خداوند متعال می خواهیم که نام ما را در میان همه بندگان خوشبخت خود قرار داده و روحمان را با شهدا و احسان و نیکوکاری ما را در بالاترین مرتبه قرار داده و پاک و خالص از این ماه خارج شویم.

دکتر روحانی همچنین رضایت به آنچه خداوند بر بندگان خویش عطا فرموده را مورد تاکید قرار داد  .

رییس جمهوری در حاشیه این ضیافت افطار نیز در فضایی صمیمی با پدر و برادر شهید عبدالله باقری از مدافعان حرم و از اعضای یگان حفاظت ریاست جمهوری دیدار و گفت وگو کرد و از مقام شامخ شهدای حرم تجلیل نمود.

 فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری نیزدر ابتدای این مراسم  گزارشی را از فعالیت ها و ماموریت های یگان تحت فرماندهی خود ارایه کرد.