۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

جریمه افرادی که در طول روز زباله بیرون می گذارند

مدیرعامل سازمان‌ مدیریت پسماند کرمان با اشاره به اجرای طرح اطلاع رسانی در خصوص بیرون نگذاشتن زباله در طول روز در مناطق چهارگانه گفت: افرادی که خلاف این طرح عمل کنند جریمه می شوند.
کد خبر : ۳۰۸۲۸۴
صراط: مدیرعامل سازمان‌ مدیریت پسماند کرمان با اشاره به اجرای طرح اطلاع رسانی در خصوص بیرون نگذاشتن زباله در طول روز در مناطق چهارگانه گفت: افرادی که خلاف این طرح عمل کنند جریمه می شوند.

اسمعیل جهانشاهی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این سازمان کار آموزشی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در خصوص گذاشتن زباله از ساعت ۹ شب به بعد و نگذاشتن زباله در طول روز را در مناطق چهارگانه کرمان آغاز کرده است.

جهانشاهی افزود: طرح مذکور در منطقه یک در محدوده‌های خیابان ‌شهید رجایی، بلوار مهدیه، بلوار شهید چمران، خیابان شریعتی حدفاصل سه‌راه چمران تا میدان شهدا، خیابان میرزارضا کرمانی، خیابان کارگر، بلوار مفتح، خیابان پاسداران، بلوار عباس‌پور، خیابان شهدای خانوک و خیابان سده انجام شده است.

وی گفت: طرح آموزشی و فرهنگ‌سازی مذکور در خیابان فتحعلی‌شاهی و خیابان ابوحامد از میدان بسیج تا چهارراه شهید باهنر، در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان‌ مدیریت پسماند شهرداری کرمان افزود: در محدوده‌ منطقه سه نیز این طرح در خیابان‌شهید مصطفی خمینی و قرنی به پایان رسیده و در خیابان‌های میرزاآقاخان جنوبی و شمالی و بهزاد در حال اجراست.

جهانشاهی ادامه داد: در منطقه چهار نیز این طرح در خیابان‌سرباز به پایان رسیده و در خیابان ۱۷ شهریور در حال اجراست.

وی تصریح کرد: چنانچه اهالی مسیرهایی که طرح آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی در آن‌ها اجرا شده اعم از کسبه، منازل، ادارات دولتی، موسسات و شرکت‌ها، زباله‌های خود را در طول روز بیرون بگذارند، مشمول جرایم سنگین می‌شوند.