۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

خداحافظی پسر سپاهان با هواداران +عکس

علی کریمی که روز گذشته با عقد قراردادی چهار ساله به دیناموزاگرب کرواسی پیوست با انتشار عکسی در صفحه شخصی‌اش با هواداران خداحافظی کرد.
کد خبر : ۳۰۸۲۸۸

صراط: علی کریمی هافبک میانی تیم سپاهان که در چند سال اخیر در این تیم خوش درخشیده بود به لیگ کرواسی رفت.

به گزارش فارس، کریمی که از ابتدا در تیم‌های پایه سپاهان رشد یافت، پرورش یافته مکتب سپاهان بود و در مدت حضورش در ایران به تیمی غیر از سپاهان فکر نکرد.

وی سابقه قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و همچنین حضور موثر در جام باشگاه‌های آسیا را با سپاهان تجربه کرد و همین عملکرد خوبش کارلوس کی‌روش را مجاب به دعوت کردن او به تیم ملی هم کرد.

زلاتکو کرانچار که ابتدا به کریمی در سپاهان میدان داد، با پیوستن به دیناموزاگرب درخواست به خدمت گرفتن این هافبک 22 ساله اصفهانی را داد که پس از طی آزمایشات پزشکی کریمی مجددا شاگرد کرانچار شد.

وی روز گذشته با عقد قراردادی 4 ساله به این تیم پیوست تا ادامه عمر حرفه‌ایش را در سطح اول فوتبال اروپا دنبال کند؛ سال گذشته نیز احسان حاج صفی دیگر محصول باشگاه سپاهان به دسته دو آلمان رفته بود.

نکته متمایز کننده انتقال کریمی به کرواسی با انتقال حاج صفی به آلمان در نوع قرارداد این دو بازیکن است؛ برخلاف حاج صفی، کریمی با قراردادی 4 ساله به این تیم پیوست و در مقابل سود میلیاردی را از محل ترانسفر شدنش به جیب سپاهان واریز کرد.

البته این سود به واسطه نوع قراردادی است که سپاهان با کریمی منعقد کرده بود و به نظر می‌رسد پس از شکست سپاهان در ترانسفر حاج صفی مسؤولان باشگاه با بازیکنان جوان و مستعدشان قراردادهای بهتری منعقد کرده‌اند.

علی کریمی روز گذشته پس از پیوستن به دیناموزاگرب کرواسی با انتشار عکسی در صفحه شخصی‌اش از هواداران سپاهان خداحافظی کرد.

خداحافظی پسر سپاهان با هواداران +عکس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز