۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
بازیگر قمی سریال "برادر":

درانتخاب نقش در"برادر" شتابزده عمل‌کردم

بازیگر قمی سریال "برادر" گفت: از حضور در این سریال پشیمان نیستم اما چون در انتخاب نقش شتابزده عمل کردم ناراحت هستم و اکنون معتقدم بهتر بود با آگاهی و اشراف کامل‌تری تصمیم می‌گرفتم.
کد خبر : ۳۰۸۳۱۸

صراط: بازیگر قمی سریال "برادر" گفت: از حضور در این سریال پشیمان نیستم اما چون در انتخاب نقش شتابزده عمل کردم ناراحت هستم و اکنون معتقدم بهتر بود با آگاهی و اشراف کامل‌تری تصمیم می‌گرفتم.

سیدجواد طاهری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به سومین همکاری خود با جواد افشار کارگردان قمی در سریال "برادر" اظهار داشت: هر چند هنگام عقد قرارداد برای بازی در سریال "برادر" هنوز فیلم‌نامه نوشته نشده بود اما به دلیل اطمینانم به آقای افشار ایفای نقش "حاج آقای ساعدی" را پذیرفتم.

بازیگر قمی سریال برادر افزود: در ابتدا گمان می‌کردم به دلیل اینکه این سریال برای ماه مبارک رمضان تولید می‌شود نقش روحانی این سریال نیز پررنگ و موثر باشد اما متاسفانه مسیر فیلم‌نامه به گونه‌ای تغییر کرد که در نهایت این کاراکتر در حاشیه قرار گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از بازی در سریال برادر پشیمان هستید گفت: از صرف حضور در این سریال پشیمان نیستم اما به دلیل اینکه در انتخاب نقش شتابزده عمل کردم، ناراحت هستم و اکنون معتقدم بهتر بود تا با آگاهی و اشراف کامل‌تری تصمیم می‌گرفتم چرا که با توجه توانایی خودم انتظار ایفای نقش بهتری را در سریال "برادر" داشتم.

بازیگر نقش مالک در سریال یوسف پیامبر در خصوص تجربه ایفای نقش روحانی تصریح کرد: اکثر افرادی که نقش روحانی را بازی می‌کنند بدون هیچ نوآوری از الگوهای گفتاری و رفتاری خاصی پیروی می‌کنند اما من سعی کردم از بازی کلیشه‌ای خارج شوم.

وی افزود: البته ناگفته نماند که از ایفای کاراکتر روحانی خوشحال هستم چرا که تاکنون تجربه این چنینی در کارنامه هنری خود نداشتم و دلیل ناراحتی‌ام این است که در شخصیت این کاراکتر هیچ تغییر و تحولی رخ نمی‌دهد و تا آخر سریال ثابت باقی می‌ماند.

سریال برادر که توسط جواد افشار کارگردان قمی ساخته شده است در ماه رمضان امسال هر شب از شبکه دو پخش می‌شود و در آن بازیگران قمی دیگری نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند.