۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵
اوحدی: برنامه اعزام ادامه دارد

وضعیت زائران ایرانی در انفجار سامراء

هیچ یک از کاروان های حج و زیارت در این منطقه حضور نداشته است و همه زائران ما در سلامت کامل به سر می برند. به گفته اوحدی، برنامه اعزام زائران هم مانند گذشته ادامه دارد.
کد خبر : ۳۰۹۳۱۰
صراط: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: در انفجار بامداد امروز سامرا به هیچ یک از زائران ایرانی آسیبی نرسیده است.

محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع انفجاری در سامرا گفت: ساعت 2و 30دقیقه بامداد امروز بر اثر حمله انتحاری گروه‌های تروریستی در منطقه صید محمد سامرا متاسفانه تعدادی از عراقی ها شهید و مجروح شدند.

وی در ادامه افزود: هیچ یک از کاروان های حج و زیارت در این منطقه حضور نداشته است و همه زائران ما در سلامت کامل به سر می برند.

*اوحدی: برنامه اعزام زائران مانند گذشته ادامه دارد

سعید اوحدی، رییس سازمان حج و زیارت نیز در گفت‌وگو یا خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص ادامه روند اعزام گفت: برنامه اعزام زائران مانند گذشته ادامه دارد .

رییس سازمان حج و زیارت تصریح کرد:کاروان های ایرانی از همراهی گشت مخصوص امنیتی برخوردارند و برنامه اعزام زائران مانند گذشته خواهد بود.

اوحدی یادآور شد: از این رو به متقاضیان اعزام توصیه میکنیم برای سفر به عتبات عالیات تنها از طریق کاروان های سازمان حج و زیارت اقدام و از مراجعه به کاروان های آزاد خودداری کنند.