۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

پاسخ بی‌ربط مرد مولتی‌میلیاردر به زاکانی

مولتی‌میلیاردری که در حلقه اول دولت‌های احمدی نژاد و روحانی حضور دارد نسبت به رسانه‌ای شدن این موضوع توسط زاکانی؛ دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی واکنش نشان داد.
کد خبر : ۳۱۰۴۲۳

صراط: علیرضا زاکانی؛ دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی طی هفته اخیر در نشست انجمن روزنامه‌نگاران اظهار داشت: «آقای موسوی نامی در دولت قبل با هسته مرکزی آن مراوده داشت و الآن مولتی میلیاردر است اما در این دولت نیز روزی که آقای روحانی به حرم امام (ره) رفت و داخل ضریح امام (ره) شد دیدیم که آقای موسوی نیز با ایشان به داخل ضریح رفته است، این افراد چه کار می کنند؟ فرقی برای ما ندارد چه دولتی باشد ما مخالف فسادیم و همه باید با فساد و رانت خواری برخورد کنند. باید با ثروت های نجومی و رانت‌هایی که قبل از انتخابات به کار یک عده می آید برخورد شود.»

در پی انتشار این سخنرانی؛ سید احمد موسوی پاسخ داده است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌‌الرحیم

وَأَطِیعُوا اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَلَا تَنَازَعُوا فَتَفْشَلُوا وَتَذْهَبَ رِیحُکُمْ وَاصْبِرُوا إِنَّ اللَّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ

اینجانب سیداحمد موسوی

علی‌رغم میل باطنی صرفاً از آن جهت که آقای زاکانی به استناد مصاحبه مطبوعاتی به اصطلاح افشاگرانه‌شان سکوت ما را دلیل به حقانیت خود پنداشتند علیه ایشان شکایت نموده و نکاتی را جهت تنویر افکار عمومی و شخصی ایشان به اختصار به استحضار می‌رسانم:

از آنجا که این اتفاق نامبارک یعنی اشاعه اکاذیب در ماه مبارک رمضان رخ داده و عموم بچه مسلمان‌ها این ایام در خدمت قرآن هستند بنده هم به استناد این آیه مبارک که می‌فرمایند: إِذَا خَاطَبَهُمُ الْجَاهِلُونَ قَالُوا سَلَامًا خدمت ایشان سلام عرض می‌کنم.

جناب آقای زاکانی بنده شما را از مهره‌های دست نشانده دشمن در این جنگ نرم نابرابر نمی‌دانیم، لذا با تعجیل راجع به شما و عمل‌تان قضاوت نمی‌کنم اما از شما باید سؤال کرد که چرا نوع بیانتان به سندی که نزد ما هست شبیه به گفتار دشمنان قسم خورده خارجی است همان‌ها که به طور حرفه‌ای عوامل ساده‌لوح داخلی را رایگان، بلندگوی خود می‌کنند و نیروهای هوشیار و مبارزی که در عرصه‌های گوناگون بین‌‌‌المللی نتوانستند از پای در آ‌ورند را به دست امثال شما مجاناً ذبح می‌کنند!

جناب آقای زاکانی در دوران رژیم منحوس شاهنشاهی که امکانات مطالعاتی و اطلاعاتی ما در حد صفر بود، در تهاجم به پایگاه‌های فکری و تصمیم‌گیری دشمن خطاهای ما یک صدم شما نبود!

هرگز بازیچه دشمن قرار نمی‌گرفتیم که سوی خودی شلیک کنیم هر چند دشمنان در همان زمان نیز از همین ابزار استفاده می‌کردند و بعضی افراد توانمند محترم انقلابی را به دست افراد ساده‌لوح ذبح می‌کردند.

ما نسبت به آبروی مسلمانان بسیار با احتیاط حرکت می‌کردیم.

به کدام مجوز شرعی و قانونی شما چنین می‌کنید؟!

چرا مطالعه نمی‌کنید؟ چرا بلندگوی دشمنان قسم خورده می‌‌شوید؟!

در ماه مبارک رمضان که مشغول تدبر در قرآن و سیر آفاق و انفس می‌کردید،‌هرگز دقت فرمودید مَنْ قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الْأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا یعنی چه؟!

شما فرمودید به همراه ریاست محترم جمهور و به دلیل حضور ایشان در حرم و حریم حضرت امام قدس سره حضور یافتیم، باید به عرض شما رساند بنده قبل از پیروزی انقلاب خدمتگزار امام بودم ایامی که جنابعالی احتمالاً کنار جوی کوچه‌ها نقل رشادت‌های انقلابیون را با افتخار به هم‌بازیهایتان تعریف می‌کردید من شهر به شهر در اجتماعات بزرگ کوس رسوایی رژیم فاسد را فریاد می‌زدم و اتفاقاً در سخنرانی‌هایم پیش‌بینی این روزهای انقلاب را که جنابعالی سر سفره آماده آن نشسته‌اید و طلبکارانه فریاد می‌زنید را داشتم.

بودم آن روز من از طایفه دُردکشان -  که نه از تاک نشان بود و نه از تاک نشان

اینجانب در زمانی که امثال شما که علی‌رغم وظیفه و جایگاه رسمی سکوت مصلحتی را اختیار کرده بودید مبارزه با فساد سازمان یافته را به طور زیربنایی و اصولی در دستور کار داشتم و عمق فاجعه را بسیار عمیق‌تر از آنچه در تشخیص جناب شما گنجیده تبیین کردم! و به مسئولین مربوطه هشدار دادم امیدوارم با حضور در دادگاه پاسخگوی اتهامات مطرح شده باشید.

أَلَیْسَ اللَّهُ بِأَحْکَمِ الْحَاکِمِینَ»

توضیحات فارس:

سید احمد موسوی در حالی اقدام به انتشار مطلبی تحت قالب «تنویر افکار عمومی» در پاسخ به سخنان علیرضا زاکانی؛ دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی کرده است که همچنان ابهامات برای افکار عمومی در خصوص نوع و دلیل ارتباطات ویژه موسوی در حلقه اول دولت‌های محمود احمدی نژاد و حسن روحانی باقی است و مطلوب این بود که این مولتی‌میلیاردر وابسته به دولت‌های با خط مشی سیاسی متفاوت به جای پرداختن به حواشی درباره نقشی که در این دولت‌ها دارد توضیحات روشنگرانه‌ای داشته باشد.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز