۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

پشت پرده یک فدراسیون ورزشی

دبیر پیشین یک فدراسیون ورزشی از برخی رفتار غیر اخلاقی و نا متعارف در این فدراسیون ورزشی خبر داد و خواستار اقدام وزارت ورزش و جوانان در این باره شد.
کد خبر : ۳۱۱۹۵۶
صراط: دبیر سابق این فدراسیون ورزشی که نمی خواست نامش فاش شود به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اعزام فردی در قالب مربی توسط رئیس فدراسیون به دلیل اخذ ویزای آمریکا و دریافت گرین کارت است و ربطی به ورزش ندارد و با رابطه در حال انجام است.

 این فرد مدعی است شخص مورد نظر صلاحیت اعزام به المپیک را ندارد اما به دلیل ارتباط نزدیک با رئیس فدراسیون وی به مسابقات اعزام می شود و دلیل اصلی این است که وی اولین اقدام برای دریافت گرین کارت را در اسفند ماه 93 ارائه داده بود که مورد قبول دولت آمریکا قبول نگرفت، سال گذشته هم در 2 کشور آسیایی برای گرین کارت آمریکا اقدام کرده که باز هم درخواستش با جواب منفی آنها روبرو شده،وکیل او به وی قول داده است در صورتی که همراه تیم ملی به المپیک برود و به این دلیل که کارنامه درخشانی ندارد از آی دی کارت بازی های المپیک به عنوان مربی می تواند نهایت استفاده را ببرد و اقامت آمریکا را بدست آورد.

دبیر سابق در ادامه افشاگری های خود افزود: از  بدو ورود این شخص به فدراسیون مطبوعش تنها به عنوان مربی به کشوری آسیایی سفر کرده است اکنون هم قرار است همراه کاروان به برزیل برود و با حضور در آنجا گرین کارت خود را می گیرد.

قهرمان پیشین آسیا گفت: این فرد با رئیس فدراسیون به طور پنهانی اقدامات غیر قانونی برای اخذ گرین کارت انجام می دهند، و گرنه این شخص هیچ سابقه درخشانی ندارد هم چنین وی با ملی پوشان مشکل دارد و همین موضوع می تواند روحیه ملی پوشان را در المپیک تضعیف کند.

این فرد ادامه داد: رئیس فدراسیون فوق تا به حال سفر های زیادی را در همین مدت کوتاه رفته است در صورتی که قبل ازآن منتقد سر سخت مسافرت دیگر اعضای فدراسیون به خارج از کشور بود،من حیران مانده ام که چرا وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود نمی کند وی به تازگی از اروپا بازگشته است که در این بی پولی فدراسیون نزدیک 40یا 50میلیون خرج سفرش به این 2کشور شده است مشخص نیست دلیل این سفر ها چه بوده؟وی حتی قبل از آن به چند کشور آسیایی هم سفر کرد و بازگشتش به دلیل برخی مشکلات در بازگشت هم مورد هجمه رسانه ها قرار گرفت. 

وی ادامه داد: سفر های داخلی این رئیس فدراسیون هم کماکان ادامه دارد و باید وزارت ورزش به این قضیه ورود کند که چرا در سال اقتصاد مقاومتی این قدر مخارج این فدراسیون زیاد است، و اعتراضی نسبت به وی ندارند.

وی افزود: این اتفاقات در فدراسیون فوق تمامی ندارد چرا که حتی در مرز یکی از کشور های اروپایی گریبانگیر یک ورزشکار و شخص دیگری هم شد، چرا که چمدان و ولوازم این افراد مشکل دار بود و پلیس آنها را بازداشت کرد.

متاسفانه در فدراسیون فعلی فرد دیگری حضور دارد که عکس هایی از وی در فضای مجازی منتشر شده، در صورتی که این شخص مجرد است و چندین دفعه دوستان این قضایا را به حراست وزارت ورزش اطلاع داده اند، ناراحت کننده تر این است که با این فرد هیچ برخورد خاصی نمی شود، این فرد صلاحیت ندارد که مسئولیت یک مجموعه مهم را بر عهده بگیرد آنهم مجموعه ای که خانواده ها و دختران جوان در آن رفت و آمد دارند.