۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۰

آخرین وضعیت عمومی بهادر مولایی +عکس

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری وضعیت جسمانی و روند بهبود بهادر مولایی را رضایت بخش اعلام کرد.
کد خبر : ۳۱۲۰۲۲
صراط: رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) ساری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه اقدامات درمانی اولیه این ورزشکار در بیمارستان 17 شهریور آمل انجام شد، گفت: با همکاری ستاد درمانی استان، بهادر مولایی برای تکمیل مراحل درمانی، عصر دیروز به بخش آی سی یو بیمارستان امام ساری منتقل شد.

دکتر شفیع زاد با تاکید بر اینکه این وزنه بردار بر اثر سانحه تصادف از ناحیه شانه، آرنج دست چپ و مفصل لگن سمت چپ دچار شکستگی شده بود، افزود: اقدامات اولیه برای آتل گذاری دست در آمل و جا اندازی مفصل لگن در این مرکز درمانی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه مسائل ارتوپدی بهادر مولایی نیازمند درمان های تکمیلی در روزهای آینده است، زمان ترخیص او را از بیمارستان نامشخص بیان کرد.

این جراح مغز و اعصاب گفت: شکستگی و در رفتگی های قسمت انتهایی بازوی این وزنه بردار به ارزیابی های تکمیلی نیاز دارد که با توجه به وزن بالای او، دستگاه های سیتی اسکن و ام آر آی این مرکز پاسخگوی وزن بیشتر از 90 کیلوگرم نمی باشد.
به گفته دکتر شفیع زاد، در صورت تشخیص درمانهای تکمیلی، بهادر مولایی به مراکز مجهزتر منتقل می شود.
 
 آخرین وضعیت عمومی بهادر مولایی +عکس

آخرین وضعیت عمومی بهادر مولایی +عکس

آخرین وضعیت عمومی بهادر مولایی +عکس

این وزنه بردار سنگین وزن کشور، بامداد دیروز بر اثر تصادف در محور هراز مصدوم و پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان 17شهریور آمل، جهت تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری منتقل شد.