۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۹

آتش‌سوزی در اتوبوس دانش‌آموزان کرجی

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از آتش‌سوزی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دبیرستان استثنایی کرج در شب گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع مربیان و سرپرستان هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندید.
کد خبر : ۳۱۲۲۰۹
صراط: مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از آتش‌سوزی اتوبوس حامل دانش‌آموزان دبیرستان استثنایی کرج در شب گذشته خبر داد و گفت: خوشبختانه با اقدام به موقع مربیان و سرپرستان هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندید.

«خسرو ساکی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با رعایت مجوزهای قانونی، شماری از دانش‌آموزان دبیرستان استثنایی ناحیه چهار کرج از چهارشنبه هفته گذشته به اردویی سه روزه به شمال کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این اردو 36 نفر از دانش‌آموزان به همراه سرپرستان این دبیرستان حضور داشتند، دیشب(جمعه یکم مردادماه) هنگام بازگشت اتوبوس در 60 کیلومتری قزوین دچار نقص فنی و آتش‌سوزی شد.

ساکی ادامه داد: خوشبختانه با اقدام به‌موقع مربیان و سرپرستان این هیچ‌کس در این حادثه آسیب ندیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان این‌که این حادثه آسیب جانی و مالی برای دانش‌آموزان در بر نداشت، تصریح کرد: شرکت مسافربری که اتوبوس آن در این حادثه دچار آتش‌سوزی شد بلافاصله یک دستگاه اتوبوس دیگر به محل حادثه اعزام کرد و همه مسافران در سلامت کامل به کرج بازگشتند.