۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴

پیشکسوت استقلال: باید به سازمان ملل شکایت کنم!

کد خبر : ۳۱۲۲۵۱
صراط: پیشکسوت استقلال اظهار کرد در نهایت برای گرفتن طلبش از استقلال باید به سازمان ملل شکایت ببرد.

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد استقلال در فصل پیش روی چیست، به صحبت پرداخت و گفت: استقلال تیم خوبی را آماده کرده و تمرینات خوبی را هم پشت‌سر گذاشته است. هرچند نمی‌شود از حالا چیزی گفت ولی با توجه به تقویت نفراتی که داشتند، می‌توان انتظار داشت نتایج بهتری کسب کنند. آنها نسبت به سال قبل خیلی بهتر شدند. خصوصا در میانه زمین با آمدن بختیار رحمانی، استقلال قدرتمندتر از گذشته است.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت مطالباتش را از استقلال گرفت نیز بیان کرد: واقعا نمی‌دانم در این زمینه چه بگویم. مطالباتی از استقلال دارم ولی همه آنها را بخشیدم. تنها یک طلب 25 میلیونی‌ام را می‌خواهم. به کمیته انضباطی شکایت کردم که حق را به من دادند. یعنی رای به نفع من صادر شد ولی بازهم پولم را نمی‌دهند. جالب است بگویم وقتی به کمیته انضباطی رفتم، به من گفتند پولی به حسابشان بریزم تا پرونده بررسی شود. شما به من بگویید برای گرفتن پولم به کجا باید شکایت کنم؟ فکر کنم در آخر باید برای گرفتن پولم به سازمان ملل بروم (باخنده). بیشتر از مدیرانی شاکی هستم که بی‌دلیل قرارداد می‌بندند و در 10 جا هم کار می‌کنند. آنها باعث بروز مشکل هستند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌داند هم عنوان کرد: جز استقلال، سه تیم تراکتورسازی، پرسپولیس و سپاهان هم تیم‌های خوبی هستند. تراکتورسازی چند سال است که مدعی قهرمانی است و امسال هم تیم خیلی خوبی را بستند. در آن سو، تیم پرسپولیس هم مدعی قهرمانی است. آنها مانند سال گذشته قدرتمند هستند و بازی برابر آنها برای هر تیمی سخت است. در نهایت سپاهان هم به نظرم روندش عوض شده و بار دیگر مدعی قهرمانی است.