۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸

ماجرای دختر 6ساله و دندانپزشک اصفهانی

ترس دختر 6 ساله از دکتر و همکاری نکردن او با دکتر، دندانپزشک را وادار به زدن سیلی به گوش این دختر بچه می‌کند.
کد خبر : ۳۱۲۲۵۲
ماجرای دختر 6ساله و دندانپزشک اصفهانی
صراط:  دختربچه ۶ ساله اصفهانی که برای کشیدن دندان خود به دندان‌پزشک مراجعه کرده بود، براثر دندان‌درد شدید ناشی از کشیدن دندان، مورد ضرب و شتم دندانپزشک قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، دختربچه 6 ساله اصفهانی به نام "یسنا" که برای کشیدن دندان خود به یکی از کلینیک‌های دندانپزشکی در اصفهان مراجعه می‌کند، پس‌ازآنکه دندان‌درد به او غلبه کرده و گریه می‌کند، مورد ضرب و شتم دندان‌پزشک عصبی قرار می‌گیرد.

یکی از افراد نزدیک به دندان‌پزشک متخلف می‌گوید: این دندان‌پزشک سابقه کتک زدن بسیار داشته و حالت عادی ندارد.

ازاین‌رو والدین یسنای 6 ساله از ضارب فرزند خود شکایت کرده و ماجرا برای اجرای مراحل قانونی به سازمان نظام پزشکی ارجاع داده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگوی کوتاهی به این ماجرا اشاره کرد و اظهار داشت: جلسه‌ای برای رسیدگی به ماجرا با حضور دندان‌پزشک و نیز خانواده کودک تشکیل شد.

غلامرضا اصغری افزود: بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی این جلسه با حضور خانواده کودک و نیز دندان‌پزشک در یکی از کلینیک‌های خصوصی استان شاغل است، جریان را در دست بررسی قرار دادند.

وی تصریح کرد: در این جلسه موضوع بررسی شد و مراتب جهت رسیدگی هر چه سریع‌تر به سازمان نظام پزشکی اصفهان ارسال می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان: پیگیری می کنیم

پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گزارش داد: پیرو انتشار خبری تحت عنوان «دندانپزشک اصفهانی دختر 6 ساله را کتک زد» در فضای مجازی، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اطلاعیه‌ای از بررسی این اتفاق خبر داد.

در اطلاعیه این دانشگاه آمده است: به اطلاع می‌رساند، بازرسین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی جلسه‌ای با حضور خانواده کودک و همچنین دندانپزشک برگزار کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: موضوع این پرونده که پزشک آن در یکی از کلینیک‌های خصوصی استان شاغل است بررسی و مراتب جهت رسیدگی سریع به سازمان نظام پزشکی اصفهان ارسال شده است.

به گزارش فارس، مادر به همراه دختر 6 ساله‌اش به دکتر دندانپزشک مراجعه می‌کنند که ترس دختر 6 ساله از دکتر و همکاری نکردن او با دکتر، دندانپزشک را وادار به زدن سیلی به گوش این دختر بچه می‌کند که این موضوع از طریق خانواده این کودک در حال پیگیری است.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
۲
۲۶
این موضوع بنظر من اهمیت زیادی ندارد اولا ناشی از خستگی پزشک بوده ، دوم اینکه این پزشک نقش پدر دارد آیا یک سیلی آرام از سوی پدر این همه سروصدا باید ایجاد کند بنظرم خیلی راحت با موضوع برخورد کنید