۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

اژه‌ای: مهلت دولت درباره فیش‌ها تمام شد

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در این نامه آمده است که برخی افراد از طریقه قانونی وجوهی را دریافت کنند که انتظار داریم این افراد باید مشخص شوند.
کد خبر : ۳۱۲۳۹۹
صراط: سخنگوی قوه قضاییه از دولت خواست هرچه سریعتر اسامی مدیرانی که حقوق‌های نجومی و نامتعارف دریافت کردند را به دستگاه قضایی معرفی کند.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در ادامه نود و نهمین نشست خبری خود به نامه معاون اول رئیس جمهور در خصوص فیش‌های حقوقی نامتعارف اشاره کرد و گفت: در بند 7-1 این نامه تصریح شده که وجوه غیرقانونی باید مسترد شود و همچنین در بند 8-3 آن آمده است که برخی از وزارتخانه‌ها تخصصی مانند وزارت نفت، بهداشت و ... موظف هستند برای بررسی موضوع کارگروهی را تشکیل و حداکثر تا یک ماه آینده نتیجه را اعلام کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مهلت یک ماهه مقرر در این نامه اکنون به پایان رسیده انتظار داریم هرچه زودتر نتیجه را به قوه قضاییه اعلام کنند تا دستگاه قضایی در جریان باشد و اگر برای فردی پرونده قضایی تشکیل شد بدانیم که چه کسی وجوه دریافت شده را برگردانده و چه کسی برنگردانده است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: در این نامه آمده است که برخی افراد از طریقه قانونی وجوهی را دریافت کنند که انتظار داریم این افراد باید مشخص شوند.

محسنی اژه‌ای به جلسه‌ای که چهارشنبه هفته گذشته با حضور دادستان کل کشور، رئیس سازمان بازرسی و معاون اول قوه قضاییه با رئیس دستگاه قضا برگزار شد، گفت: در این جلسه مقرر شد که اولاً سازوکار برخورد مناسب و سریع پیش بینی و مشخص شود کدام موارد تخلف و جرم است و به تخلفات کدام دستگاه باید سریعتر رسیدگی کرد.

وی افزود: همچنین به سازمان بازرسی کل کشور توصیه شد ابتدا به تخلف کسانی ورود کند که در مظان دریافت حقوق نجومی قرار دارند. زیرا بسیاری از مدیران حقوقشان غیرمتعارف نیست.
برچسب ها: صراط اژه ای فیش