۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴

قلعه‌نویی: من در تبریز مهمانم

سرمربی تیم تراکتورسازی با تمجید از هواداران این تیم ابراز امیدواری کرد که در فصل جدید آنچه که حق تیم تراکتورسازی است به آن دست یابد.
کد خبر : ۳۱۲۴۰۹
صراط: سرمربی تیم تراکتورسازی با تمجید از هواداران این تیم ابراز امیدواری کرد که در فصل جدید آنچه که حق تیم تراکتورسازی است به آن دست یابد.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و مردم آذربایجان نیز مردم بزرگی هستند. خیلی خوشحالم که هواداران تراکتور در فصل گذشته و در بازی با النصر روز بزرگی را در تاریخ فوتبال ایران رقم زدند. هرچند حذف شدیم اما هواداران 10 دقیقه بعد ما را تشویق کردند.

وی ادامه داد: خوشحالم که با عنایت خدا در خدمت مردم تبریز هستم. ذهنیتم تغییر کرده و مردم واقعیت‌های 4 سال گذشته را خوب فهمیده اند. این تیم برای مردم تبریز است و من اینجا مهمانم. اما با تمام ذهنم در تلاشم که اثرگذاری مثبتی در این تیم داشته باشم.

قلعه‌نویی با تشکر از سردار آجرلو و قلیچ خانی و سعید آجرلو ادامه داد: شما دلسوزان این تیم هستید. من امیدوارم که در کنار هم تلاش کنیم تا تراکتور در پایان فصل نتیجه خوبی بگیرد.