۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸

مایلی‌کهن: نه باج می‌دهم و نه باج می‌گیرم

سرمربی جدید ملوان از هواداران تیمش خواست که به هچ تیمی توهین نکنند.
کد خبر : ۳۱۲۴۳۶
صراط:  سرمربی جدید ملوان از هواداران تیمش خواست که به هچ تیمی توهین نکنند.

به گزارش ورزش سه، محمد مایلی کهن در تمرین ملوان با هواداران این تیم گفتگو کرد که متن صحبت های او را در ادامه می خوانید:

به هیچ کس توهین نکنید
من اول باید به شما عزیزان بگویم که ما به دنبال توهین به هیچ تیمی نیستیم. حتی اگر بقیه توهین کردند شما به آنها احترام بگذارید. شما ملوانی هستید و فرهنگ تان خیلی بالا است. انزلی زمانی دروازه اروپا بوده است و به همین دلیل من از شما می خواهم که به هیچ تیمی توهین نکنید، فقط تیم خود را تشویق کنید. ما باید نشان بدهیم که دروازه اروپا هستیم.

فوتبال جنگ نیست
فوتبال در دنیا جنگ نیست که ما آن را تبدیل به جنگ کرده ایم. ما آمده ایم که از فوتبال لذت ببریم. من می دانم شما خودتان چقدر مشکل دارید و من نمی خواهم مشکلات شما را بیشتر کنم. اگر آمدید قدمتان روی چشم و ما می خواهیم مشکلات شما را کم کنیم چرا که به خوبی می دانم همه شما مشکل دارید. خود من که جلوی شما ایستاده ام 2 بار سکته کرده ام و دو فنر در قلبم است. مگر آدمی در دنیا وجود دارد که مشکل نداشته باشد؟ کسی که پول دارد یه نوع مشکل دارد و کسی که ندارد یک مدل دیگر. اتفاقا به نظر من کسانی که پول ندارند مشکلاتشان هم کمتر است.

مایلی کهن را تشویق نکنید
من از شما می خواهم که به کسی توهین نکنید و من مایلی کهن را هم تشویق نکنید. من امروز به همکارانم گفتم که هر بنری برای من بیاید خودم آن را پاره می کنم. تعداد زیادی از بازیکنان ملوان جدا شده اند و شما فراموش نکنید که با همین بازیکنان این تیم فصل قبل به لیگ یک سقوط کرد. البته آنها زحمت کشیده اند ولی فراموش نکنید در اصل این ملوان است که برای آنها زحمت کشیده است و باعث رشدشان شده است.

استیلی مقصر مشکلات ملوان نیست
من از شما یک سوال دارم. دو فصل پیش هم استیلی سرمربی ملوان بود که این تیم در روزهای آخر در لیگ ماندنی شد؟ من می گویم لیدر چرا باید در استادیوم حضور داشته باشد؟ همه باید با هم ملوان را تشویق کنیم. معنی لیدر یعنی باجگیر و ما نه باج می دهیم و نه باج می گیریم. مطمئن باشید اگر همه با هم باشیم قدرت مان بیشتر می شود. من به عنوان برادر بزرگتر از شما می خواهم که تلاش کنید که تیم یکدستی را روانه مسابقات کنیم. من چیزی نیستم و هرچه که دارم را از شما هواداران گرفته اند. به همین دلیل است که می گویم امسال برای موفقیت باید با هم متحد باشیم.