۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

حمله یک جوان با چاقو به قطاری در آلمان

یک جوان ۲۲ ساله در یک قطار محلی در ایالت نیدرزاکسن آلمان با چاقو مسافران را تهدید کرده و بعد از مدتی توسط پلیس بازداشت شد که این اقدام رعب و وحشت زیادی در بین مسافران ایجاد کرد اما به کسی آسیبی وارد نشد.
کد خبر : ۳۱۲۵۴۷
صراط: یک جوان ۲۲ ساله در یک قطار محلی در ایالت نیدرزاکسن آلمان با چاقو مسافران را تهدید کرده و بعد از مدتی توسط پلیس بازداشت شد که این اقدام رعب و وحشت زیادی در بین مسافران ایجاد کرد اما به کسی آسیبی وارد نشد.

به گزارش تسنیم به نقل از روزنامه "هندلز بلات" آلمان، یک مرد جوان 22 ساله در یک قطار محلی در ایالت نیدرزاکسن  آلمان در مسیر بین هامبورگ به برمن با یک چاقو مسافران را تهدید کرده و رعب و وحشت زیادی در بین مردم ایجاد کرد.

به گفته یک سخنگوی پلیس، بسیاری از مسافران در این حادثه که شنبه شب اتفاق افتاد دچار رعب و وحشت شده و در ایستگاه بعدی قطار را ترک کردند. در این حادثه حملات وتسبورگ و مونیخ برای مسافران یادآوری شد. این تهدید به قتل مجروحی نداشته است.

ظاهرا این مرد جوان در یک بازرسی بلیط در ایستگاه رفتار پرخاشگرانه ای از خود نشان داد. مراقبین قطار بعد از آن وی را در یک واگن جداگانه قرار داده و درهای آن را بستند که نتواند خارج شود.

با این حال این جان 22 ساله توانسته بود خود را رها کند و بعد از خارج شدن از واگنی که در آن محبوس شده بود یک چاقو را بیرون آورده و مسافران را تهدید کرد. وی تلاش کرد تا گلوی یک مسافر بیست ساله و پشت یک فرد نوزده ساله را با چاقو ببرد.

در ایستگاه بعدی بسیاری از مسافران پیاده شدند، فرد مهاجم نیز پیاده شده و چند مسافر دیگر در ایستگاه را تهدید کرده و ناپدید شد. پلیس فرد مهاجم را دستگیر کرده است. گفته می شود که این مرد یک شرایط تهدید آمیز را ایجاد کرده که البته در آن کسی مجروح نشده است. سلاح سرد فرد مهاجم یک کارد آشپزخانه بوده است.

فرد مهاجم ظاهرا در زمان تهدید مست بوده و حالت ذهنی ناپایداری داشته و پلیس می خواسته وی را به یک کلینیک روانی تحویل دهد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز