۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

جزئیات سفر رئیس جمهور به قزوین

استاندار قزوین گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین ذی ربط باید برنامه ریزی و آمادگی لازم برای انجام سفر رئیس جمهور به استان قزوین داشته باشند.
کد خبر : ۳۱۲۵۵۵
صراط: استاندار قزوین گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولین ذی ربط باید برنامه ریزی و آمادگی لازم برای انجام سفر رئیس جمهور به استان قزوین داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین، فریدون همتی در جلسه شورای معاونین و مدیران استانداری اظهار کرد: برنامه ریزی و هماهنگی مدیران و دستگاه های مسئول و ذی ربط درخصوص سفر رئیس جمهور و هیات همراه مهمترین اولویت استان است که آمادگی و فراهم کردن مقدمات لازم در این زمینه  امری ضروری و لازم است.

وی افزود: همه دستگاه ها باید نسبت به  برنامه ریزی و ساماندهی این موضوع  اقدام کرده و با جدیدیت  امور مربوطه را پیگیری کنند و از الان همه دستگاه ها آمادگی و برنامه ریزی کندد تا سفر به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

استاندار با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و لزوم برنامه ریزی جامع و دقیق دستگاه ها و فرمانداری ها در این خصوص تصریح کرد: معاونت ها و دفاتر استانداری می توانند نقش مهمی دراثر گذاری برنامه ها، تصمیمات  و مصوبات جلساتی که با حضور و ریاست استاندار برگزار داشته باشند چون اگر این دغدغه ها و مطالبات پیگیری شود همه  سازمان ها و ادارات فعال شده و کارها ها را به شکل جدی تری دنبال خواهند کرد.

وی افزود: مدیران دستگاه ها باید شخصاً در جلساتی که به ریاست استاندار برگزار می شود حضور پیدا کنند و مصوبات جلسات را پیگیری و نتایج  پیگیری مصوبات و اقدامات را گزارش کنند.

استاندار بیان کرد: مدیران باید امید، نشاط و شادابی را در جامعه تزریق کنند  و تکریم ارباب رجوع در سازمان ها را جدی بگیرند و با سرکشی و بازدید از مناطق، مسائل و مشکلات را در میدان عمل و در محل  رسیدگی و مرتفع کنند.  

نماینده عالی دولت  در استان تصریح کرد: اصولگرا  یا اصلاح طلب  فرقی نمی کند، همه باید در چارچوب قانون عمل و رفتار کنند و با همه افراد، گروه ها و تشکل هایی که خارج از چارچوب قانون حرکت می کنند برخورد شده و هزینه های آن متوجه  قانون شکنان خواهد بود.

همتی با بیان اینکه در مقابل انتقاداتی که متوجه دولت می شود مدیران باید شجاعت و روحیه پاسخ گویی داشته باشند خاطرنشان کرد: همه مدیران  دولت اعم از مدیران استانداری، دستگاه های اجرایی، فرمانداران و بخشداران باید نسبت به تبیین و شفاف سازی سیاست ها و برنامه های دولت اقدام کنند و در چارچوب ادب، قانون و رعایت منطق واخلاق  به سوالات و ابهامات پاسخ بدهند.