۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

آموزش نظامی همسران و دختران شخصیت‌های برجسته حماس +تصاویر

برگزاری دوره آموزش نظامی ویژه خانواده شخصیت های برجسته جنبش حماس در غزه با استقبال گسترده شرکت کنندگان مواجه شد.
کد خبر : ۳۱۲۵۶۵
صراط: سرویس های امنیتی و حفاظتی پلیس جنبش مقاومت اسلامی "حماس" در نوار غزه دومین دوره آموزشی آگاهی بخشی امنیتی، فرهنگی و فکری را با عنوان "شکوفه های فلسطین" با محوریت همسران و دختران شخصیت های برجسته و رهبران این جنبش در پایگاه نظام استان جنوبی غزه برگزار کردند.

به گزارش ابنا، در این مراسم فارغ التحصیلی «بهجت ابو سلطان» مدیر کل امنیت و حفاظت پلیس حماس، «راتب عمران» مدیر این سرویس ها در استان جنوبی غزه، «عبد الکریم شاعر» رئیس دایره آموزش و شماری از فرماندهان سرویس های امنیتی، نمایندگان پارلمان و شخصیت های برجسته حضور داشتند.

ابو سلطان در جریان سخنرانی خود در این مراسم تصریح کرد که ما به برگزاری دوره‌های آموزشی ادامه می‌دهیم و این دوره مختص بانوان نشانگر اهمیت نقش و جایگاه آنها در تمامی عرصه های زندگی است.

وی افزود سرویس‌های امنیتی و حفاظتی درصدد برگزاری دوره ای ویژه برای فرزندان شخصیت‌های برجسته به منظور آموزش مسائل امنیتی و فکری به آنها هستند و این دوره ها با استقبال گسترده شرکت کنندگان مواجه شده است.

عبد الکریم شاعر رئیس دایره آموزش سرویس های امنیتی و حفاظتی خاطر نشان کرد که این دوره به مدت یک هفته کامل (در قالب ۴۰ ساعت) برگزار شد و ۳۸ خانواده شخصیت های برجسته و حقوقی در آن حضور داشتند.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، آموزش مسائل و اطلاعات امنیتی، فرهنگی و فکری به منظور تامین امنیت و مقاوم‌سازی منازل شخصیت های برجسته در قبال حملات امنیتی و خنثی سازی هر گونه حمله ای است.