لباس پرسپولیس برای بازی فردا+عکس

پرسپولیسی ها برای رنگ لباس دوم خود مشکی و طوسی انتخاب کرده اند
صراط: پرسپولیسی ها برای رنگ لباس دوم خود مشکی و طوسی انتخاب کرده اند

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدارش در لیگ برتر که میهمان تیم سایپاست با پیراهن‌های طوسی به میدان می‌رود که پیراهن‌های دوم این تیم است. پرسپولیسی ها دیب از لباس اول تیم ان رونمایی کرده بودند که شباهت بسیاری به لباس آرسنال دارد و لباس دوم شان هم در عکس خیلی زیبا به نظر می رسد.

نکته مهم درباره طراحی لباس های جدید باشگاه پرسپولیس ، کوچک شدن سایز تبلیغات روی پیراهن هاست. اتفاقی که باعث شده بود ، فصل قبل ، لباس های این تیم مثل یک بیلبورد تبلیغاتی شلوغ باشد. این بار اما بر اساس استاندارد های اعلامی از سوی سازمان لیگ و با پیگیری باشگاه و شرکت تولیدکننده لباس ، این نسبت ها منطقی شده اند.

لباس پرسپولیسی‌ها برای بازی فردا+عکس

شرکت جی ووا که پیشتر برای رونمایی نصف و نیمه از لباس های تیم ملی ، با انتقادهایی روبرو شده بود ، درحالی که حالا لباس هایی گران قیمت را بر اساس طرح های ارائه شده از سوی کارشناسان دانشگاه الزهرا برای تیم ملی طراحی کرده و برای لباس اصلی از بهترین پارچه های دنیا ، با استانداردهای آدیداس و نایکی استفاده کرده است ، برای لباس های پرسپولیس هم سعی کرده با مشورت های مدیران این تیم ، برانکو و دیگر طراحان ، لباس هایی زیباتر را رونمایی کند.

بعد از لباس های تمرینی این تیم که استقبال خوبی از آنها همراه شد ، قرمزها لباس اصلی شان که الگو برداری از آرسنال است را رونمایی کردند و حالا لباس دوم شان با رنگی خاص و طراحی زیبا ، به بحران رونمایی از لباس های زشت برای تیم های ایرانی ، پایان داده و کمی جو را به سمت آرامش بر می گرداند.
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۱