۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

برانکو: هدفمان قهرمانی در دو جام است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید هدف تیمش در فصل پیش روی خوشحال کردن هواداران است.
کد خبر : ۳۱۲۵۸۲
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید هدف تیمش در فصل پیش روی خوشحال کردن هواداران است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در صحبت‌های اولیه خود، گفت: در آغاز لیگ برتر هیجان زده هستم و همه بازیکنان و دوستان من هم منتظر شروع مسابقات بودند. لیگ برتر نشان می‌دهد که برای چه چیزی حاضر شده ایم و چه کار خواهیم کرد. هدفمان خوشحالی هواداران است.

او درباره نام گذاری هفته ‌اول  لیگ برتر به نام " هفته‌ اهدای خون"،  ادامه‌ داد: بزرگترین و بهترین هدیه برای نجات یک فرد اهدای خون است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کادرفنی و بازیکنان ما آماده شروع لیگ برتر هستند و همان طور که می دانید این سخت‌ترین بازی ما خواهد بود. چند هفته‌ طول می کشد تا به روند اصلی مان باز گردیم. بازیکنان تیم مان تلاش مضاعفی را برای آمادگی انجام داده‌اند به جز آرام طبع که مصدومیت دارد بقیه بازیکنان‌مان آماده هستند.

وی با اشاره به تقابل پرسپولیس و سایپا در طی پنج سال گذشته، تاکید کرد: آمار می‌گوید که سایپا بهتر از ما بوده است. آنها فصل پیش هم از شش امتیاز ممکن پنج امتیاز را مقابل ما کسب کردند و یکی از دلایل قهرمان نشدن ما همین موضوع بود. بازیکنان خوبی را هم جذب کرده‌اند. دروازه‌بان برزیلی جدیدی به این تیم آمده و بازیکنانی از نفت، فولاد و ذوب آهن جذب کردند ، اما نقطه قوت سایپا حضور حسین فرکی است که پیش از این با فولاد و سپاهان قهرمان لیگ برتر شده است.

برانکو درباره حسین فرکی، اظهار کرد: دانش حسین فرکی چالش بزرگی برای ما است. ما اهداف بزرگی داریم که باید از ابتدا با قدرت پیش برویم. باید جاه طلب باشیم و آن را نشان دهیم و برای قهرمانی بدویم. قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی و حضور موفق در لیگ قهرمانان آسیا هدف ما است. نکته مهبمی درباره فرکی وجود ندارد و فقط او یک مربی عالی است. شخصا او را می شناسم و می دانم که یک مربی عالی است و نتایج او در چند سال گذشته معرفی توانایی هایش است. فرکی را از 10 سال پیش می شناسم و در هر جایی که حضور داشته موفق بوده است. او مربی است که می داند به چه چیزی نیاز دارد ولی در آخر این بازیکنان هستند که نتایج را رقم می‌زنند.