۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰

تکذیب مرگ یک نفر به علت گرما

علت مرگ یک کارگر ساختمانی در اهواز گرمازدگی نبوده بلکه وی از ارتفاع سقوط کرده است.
کد خبر : ۳۱۲۵۹۰
صراط: مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه جندی شاپور اهواز گفت: علت مرگ یک کارگر ساختمانی در اهواز گرمازدگی نبوده بلکه وی از ارتفاع سقوط کرده است.

به گزارش میزان میثم معزی گفت: کارگر ساختمانی که چندی پیش در اهواز جان خود را از دست داد و گفته شد وی به دلیل گرمازدگی فوت کرده، هنگامی که به بیمارستان ارجاع شد علائمی نظیر عوارض گرمازدگی داشت و این باعث شد که ما گمان کنیم بیمار دچار گرما زدگی شده است.

وی افزود: با بررسی بیشتر، علائم خونریزی مغزی در این بیمار دیده شد و باید به این مسئله توجه شود که خونریزی مغزی با این شدت به دلیل گرما زدگی اتفاق نمی افتد. مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه جندی شاپور اهواز با اشاره به گزارش پزشکی قانونی اظهارکرد: گزارش پزشکی قانونی حاکی از این است که فوت کارگر ساختمانی به دلیل سقوط از ارتفاع اتفاق افتاده است.

معزی تعداد مراجعان به دلیل عوارض گرمازدگی در هفته گذشته (26 تیر تا یک مرداد) را 8 نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10 تا 20 درصد افزایش داشته است در این شرایط اما تمام بیماران اقدامات درمانی مناسب را دریافت کرده اند و با حال عمومی خوب، بیمارستان را ترک کرده اند.

وی علائم گرمازدگی را تهوع، استفراغ، ضعف و بی حالی، افزایش ضربان قلب، تعریق و از دست دادن آب زیاد اعلام کرد و از مردم خواست جهت جلوگیری از گرمازدگی حتی الامکان در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرند. ضمن اینکه لباس های نخی و نازک بپوشند و از فعالیت های سنگین بدنی اجتناب کنند.