۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷

حاشیه دیدار سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن

دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن در حالی برگزار شد که میثم حسینی در این بازی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بسته بود.
کد خبر : ۳۱۲۶۵۴

صراط: دیدار تیم‌های فوتبال سیاه‌جامگان و ذوب‌آهن در چارچوب هفته اول لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان فرهاد کاظمی به پایان رسید.

* در حالی که پیش از این گفته شده بود رضا نورمحمدی کاپیتان سیاه‌جامگان است اما این بازیکن در این دیدار روی نیمکت نشسته بود و همچنین حسین بادامکی هم در ترکیب اولیه این تیم حضور نداشت. در غیاب این بازیکن میثم حسینی بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست. نکته قابل توجه این بود که زمانی که حسین بادامکی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد میثم حسینی به سمت او نیامد که بازوبند را به وی بدهد و به نوعی معادلات انتخاب کاپیتانی در تیم سیاه‌جامگان بر هم خورد. چرا که پیش از این گفته شده بود رضا نورمحمدی کاپیتان است و برخی‌ها هم صحبت از کاپیتانی حسین بادامکی می‌کردند. اما نهایت در اولین دیدار اتفاق دیگری رخ داد. 

* در جریان بازی درگیری لفظی بین مرتضی تبریزی و مصطفی احمدی به وجود آمد. 

* رشید مظاهری دروازه‌بان ذوب‌آهن در این دیدار آماده نشان نداد اما طرف مقابل محمد ناصری دروازه‌بان سیاه‌جامگان چندین موقعیت خوب را از ذوب‌آهن گرفت.

* با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی اعلام کرده بود جری بنگستون مهاجم سابق پرسپولیس آماده نیست اما او به جای یاسر فیضی وارد زمین مسابقه شد.

* در نیمه دوم ذوب‌آهن 3 موقعیت گل را از دست داد که یکی از این فرصت‌ها توسط احسان پهلوان روی ضربه ایستگاهی به تیرک دروازه اصابت کرد.

منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز