۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
در بازی تشریفاتی شرکت نمی‌کنم

نکونام: با تماس دایی به ورزشگاه آمدم

وی در مورد اینکه اگر از شما می‌خواستند در این بازی به طور تشریفاتی بازی کنید، گفت: نه بازی نمی‌کردم.
کد خبر : ۳۱۲۶۸۲
صراط: کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تجلیل اینگونه بهتر از تشریفات بادکنکی است.

به گزارش فارس، جواد نکونام پس از تجلیل از او در بین 2 نیمه بازی استقلال و نفت و اینکه اینگونه تجلیل را می‌پسندد یا خیر، گفت: برایم مهم نیست. من به خاطر شخص علی دایی و باشگاه نفت آمدم. خود دایی با من تماس گرفت و از من خواست که به این مراسم بیایم. باشگاه نفت هم اولین باشگاهم بود که به طور حرفه‌ای در آن فوتبال بازی کردم و من از صمیم قلب به این مراسم آمدم.از دایی و باشگاه نفت هم ممنون هستم که به یادم بودند. وقتی دایی از من چنین درخواستی کرد به دیده منت قبول کردم. تیم نفت تماشاگر ندارد اما من به خاطر تیم نفت آمدم.

وی در مورد اینکه اگر از شما می‌خواستند در این بازی به طور تشریفاتی بازی کنید، گفت: نه بازی نمی‌کردم.

نکونام در مورد اینکه استقلالی‌ها از او نخواستند در این مراسم حاضر شود یا خیر،‌گفت: خیر فقط باشگاه نفت و شخص علی دایی چنین درخواستی از من کرد.

بازیکن اسبق تیم فوتبال در مورد اینکه دوست داشت استقلال برایش مراسم خداحافظی بگیرد، گفت: وقتی از استقلال رفتم انتظارات را هم با خودم بردم.

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد حضور در تیم ملی به عنوان مربی و اینکه قرار است با تاج و ساکت جلسه‌ای داشته باشد، گفت: من هیچ صحبتی در مورد تیم ملی ندارم. زیرا نه سمتی دارم و نه نقشی. هر وقت جلسه‌ای برگزار شد در موردش صحبت می‌کنم.

نکونام در مورد اینکه اینگونه تجلیل را واقعا دوست داشت، گفت: بله دوست داشتم. تجلیل به این شکل بهتر از تشریفات بادکنکی است. علی دایی هم‌بازی و مربی من بوده و اسطوره فوتبال است. وقتی خودش تماس گرفت خوشحالم شدم و از او تشکر می‌کنم که به یادم بوده است.

وی در مورد اینکه هواداران استقلال در ورزشگاه حضور ندارند، گفت: جایشان واقعا خالی است.