۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

ذوب‌آهن: پرسپولیس به ما بدهکار است

البته این که جناب خمارلو بازی هفته اول تیم فوتبال پرسپولیس با تیم فوتبال سایپا تهران را نیز، در رده مسابقات حساس این تیم محاسبه می‌کنند، خود جای سوال دارد و به طور حتم ایشان در ادامه فصل پیش روی فوتبال لیگ برتر ایران، بایستی واژه حساس را با " ترین" های متعدد در طول فصل جاری همراه کنند.
کد خبر : ۳۱۲۸۰۲
صراط: روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به اظهارات غیر کارشناسی مدیر روابط عمومی پرسپولیس درخصوص پرداخت مبلغ رضایتنامه "محسن مسلمان" اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش فارس،؛ روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به اظهارات  غیر کارشناسی و غیرمنطقی پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درخصوص پرداخت مبلغ رضایتنامه "محسن مسلمان" اطلاعیه ای صادر کرد.در این اطلاعیه آمده است: "درحالی که مسئولین باشگاه پرسپولیس برطبق مستندات موجود، قرارداد رسمی و از همه مهم‌تر قول و قرار شفاهی و به قول ورزشی‌ها دست مردانه، متعهد به پرداخت مبلغ رضایتنامه "محسن مسلمان" تا پیش از شروع رقابت‌های دوره شانزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور شده بودند، متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌های متعدد و مکاتبات انجام شده با این باشگاه و مبادی مربوطه در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، همچنان و هنوز نه تنها مبلغ مورد نظر که حق قانونی و شرعی باشگاه ذوب آهن است به این باشگاه پرداخت نشده، بلکه اراده لازم نیز جهت پرداخت فوق مشاهده نمی شود.

ازطرفی جناب آقای خمارلو مدیر محترم روابط عمومی باشگاه بزرگ و مردمی پرسپولیس، گویا تازه از خواب خمارشکن نیمروز تابستانی بیدار شده و با غرق شدن در پندار شخصی خود، نسبت به مساله فوق اشراف و آگاهی کاملی ندارند، چرا که پیش ازاین چندین بار ازسوی مسئولین محترم سازمان لیگ عنوان شده است که باشگاه پرسپولیس مبلغ چهارمیلیارد تومان به این سازمان بدهکار است و قادر نیستند پرداخت دیگری را برای باشگاه پرسپولیس داشته باشند و این که جناب خمارلو ودیگر مسئولین باشگاه پرسپولیس توپ را به زمین مسئولین سازمان لیگ شوت می کنند، جای تعجب دارد!؟

از طرف دیگر اعتراض مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به این مساله، که چرا باشگاه ذوب آهن در زمان‌های خاص و پیش از مسابقات حساس پرسپولیس، بدهی مورد نظر را مطرح می‌کند نیز تعجب برانگیز است! چرا که قول و قرار آخرین مسئولین باشگاه پرسپولیس، پرداخت حق قانونی باشگاه ذوب آهن پیش از شروع فصل و بازی هفته اول پرسپولیس بوده که هنوز این اتفاق حادث نگشته است؟! و البته این که جناب خمارلو بازی هفته اول تیم فوتبال پرسپولیس با تیم فوتبال سایپا تهران را نیز، در رده مسابقات حساس این تیم محاسبه می‌کنند، خود جای سوال دارد و به طور حتم ایشان در ادامه فصل پیش روی فوتبال لیگ برتر ایران، بایستی واژه حساس را با " ترین" های متعدد در طول فصل جاری همراه کنند.