۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰

طرح یک ادعا درباره لباس المپیکی‌ها

کامران بختیاری - طراح لباس - که طرح‌هایی جدید را برای لباس کاروان المپیک ایران ارائه کرده، در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که طرح‌هایش مورد تأیید کمیته ملی المپیک قرار گرفته است.
کد خبر : ۳۱۲۸۰۸
صراط: کامران بختیاری - طراح لباس - که طرح‌هایی جدید را برای لباس کاروان المپیک ایران ارائه کرده، در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که طرح‌هایش مورد تأیید کمیته ملی المپیک قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، کامران بختیاری - طراح لباس - در صفحه اینستاگرامش نوشت: خوشبختانه رییس کمیته ملی المپیک با برخورد بسیار مثبت، طرح‌ها را پذیرفت و قرار شد یکی از سه طرح ارائه‌شده، با اندکی تغییر برای کاروان المپیک آماده و برای مراسم رژه، به برزیل فرستاده شود.

او همچنین در پست‌های دیگری، با انتشار تصاویری از طرح‌های آماده‌شده برای کاروان المپیک، توضیح داد: نگران طرح و طراحی نباشید، مطمئن باشید به امید خدا، اگر قرار شد این کار انجام شود یک طرح شیک، ساده و درخور شخصیت ورزشکاران را نهایی خواهیم کرد.

در لباس‌های طراحی‌شده توسط بختیاری، از رنگ‌های سبز، سفید و قرمز شبیه پرچم ایران استفاده شده است. این لباس‌ها در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده و روی لباس‌ها نیز یک بیت شعر حافظ (یوسف گم‌گشته باز آید به کنعان غم مخور/ کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور) استفاده شده است.

البته مسوولان کمیته‌ی ملی المپیک هنوز به‌شکل رسمی اعلام نکرده‌اند که طرح‌های کامران بختیاری را برای رژه ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۱۶ استفاده می‌کنند.

برچسب ها: لباس المپیک صراط