۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲

برهانی: گلر گسترش مثل گجت بود!

دست‌های ده‌خسوس خیلی بلند و غیرطبیعی است و فکر نمی‌کردم بتواند توپ را بگیرد و هر گلر دیگری بود، توپ را از مقابلش برمی‌داشتم ولی ده‌خسوس مثل "گجت" عمل کرد!
کد خبر : ۳۱۲۸۶۳
صراط: مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: هدف من و چندنفر از بازیکنان، کسب سهمیه آسیایی است.

به گزارش ایسنا، آرش برهانی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز در گام نخست لیگ برتر، اظهار کرد: نیمه اول به حدی گرم بود که این گرما، انرژی‌مان را برای نیمه دوم گرفت؛ولی در کل برای تیمی که تغییرات گسترده‌ای داشت. این تساوی نتیجه خوبی محسوب می‌شود.

وی افزود: 80 درصد تیم پیکان تغییر کرده و از تیم سال گذشته، امروز فقط سه بازیکن در زمین حضور داشتند و بقیه ما، تازه به پیکان اضافه شده‌ایم و هماهنگی‌مان طول می‌کشد.

برهانی خاطرنشان کرد: هم تیم ما و هم تیم گسترش فولاد عملکرد خوبی در بازی امروز داشتند و رفته به رفته بهتر از این می‌شویم.

وی در خصوص موقعیتی که در مقابل دروازه‌بان گسترش فولاد از دست داد، گفت: دست‌های ده‌خسوس خیلی بلند و غیرطبیعی است و فکر نمی‌کردم بتواند توپ را بگیرد و هر گلر دیگری بود، توپ را از مقابلش برمی‌داشتم ولی ده‌خسوس مثل "گجت" عمل کرد!

مهاجم پیکان تأکید کرد: ما در این یک ماه، دو، سه هفته کار بدنی کردیم و زمان کمی برای انجام کارهای تاکتیکی داشتیم و امروز سعی کردیم کمبودهای تاکتیکی‌مان را با دوندگی زیاد جبران کنیم و فکر می‌کنم پس از تعطیلاتی که پیش‌رو داریم، تیم پیکان خیلی بهتر خواهد شد.

وی در خصوص هدفگذاری پیکان برای لیگ شانزدهم بیان کرد: نمی‌دانم هدفگذاری باشگاه برای این فصل چیست، ولی من که با چند نفر از بازیکنان صحبت می‌کردم، تصمیم گرفته‌ایم به دنبال کسب سهمیه آسیا باشیم.