۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸

واکنش خانم بازیگر به خبر آوازخوانی‌اش

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بعد از این همه سال فعالیت با قوانین کشورم آشنا هستم و دلیلی ندارد که وقتی برای کنسرت در تالار وحدت به من مجوز می دهند بخواهم در یک کافه آوازخوانی کنم. مگر من مطرب هستم؟!.
کد خبر : ۳۱۲۹۱۵
صراط: شهره سلطانی بازیگر عرصه سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان با اشاره به شایعه ای که مبنی بر آواز خواندن وی در یک کافه و پلمب شدن آن کافه در فضای مجازی پخش شده است، گفت: من در صفحه شخصی‌ام نوشتم که چندی پیش شب ترانه ای درکافه‌ام برگزار کردم که در این شب، افشین مقدم و هنرجویان جوان وی شعرهای خود را می خوانند که خود را محک بزنند.

وی ادامه داد: شب ترانه با شب آواز فرق می کند. یک فرد بی‌سوادی از این توضیحات برداشت اشتباه کرده و در پی آن اعلام کرد که این کافه پلمب شده است.

سلطانی تصریح کرد: پس از اعلام ناراحتی و تصمیم به شکایتی که از سوی اعضای گروه بنده شد، این فرد عذرخواهی کرد اما متأسفانه این قضیه به سرعت برق و باد در شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی در حال انتشار است.

بازیگر سریال "روزی روزگاری" همچنین اظهار کرد: متأسفانه یکسری افراد فرصت طلب همیشه در پی ایجاد چنین مسائلی و دامن زدن هر چه بیشتر به آن هستند که باید با آنها برخورد شود.

وی توضیح داد: اینکه من در صفحه شخصی‌ام چیزی بنویسم به خودم مربوط است اما با افرادی که چنین خبر کذب و نادرستی را منتشر کرده اند برخورد و از آنها شکایت می کنم. 

سلطانی خاطرنشان کرد: بعد از این همه سال فعالیت با قوانین کشورم آشنا هستم و دلیلی ندارد که وقتی برای کنسرت در تالار وحدت به من مجوز می دهند بخواهم در یک کافه آوازخوانی کنم. مگر من مطرب هستم؟!