۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹
دست پیش برند چینی برای پس نیفتادن!

برند چینی از قصور خود چشم‌پوشی می‌کند / دستکاری آبی‌ها دردسرساز می‌شود؟

مسئولان باشگاه استقلال قبل از دیدار نخست خود در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر زمانی که متوجه کوتاه بودن پیراهن‌های بازیکنان شدند چند سانتیمتر پارچه سفید به زیر آنها اضافه کردند!
کد خبر : ۳۱۲۹۳۹
صراط: تیم فوتبال استقلال در شرایطی روز دوشنبه در اولین دیدار فصل جدید خود به مصاف نفت تهران رفت که بخش سفیدی که به قسمت پایین پیراهن‌های آبی اضافه شده بود توجه ها را به خود جلب کرد.

هر چند که مسئولان باشگاه تاکید دارند این مدلِ لباس هایشان است اما نماینده برند چینی که البسه استقلال را تامین می کند در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید کرد چند ساعت قبل از این دیدار استقلالی ها پیراهن هایشان را به تولیدی دوست یکی از بازیکنان بزرگ این تیم برده اند و به پایین آنها چند سانتیمتر پارچه سفید اضافه کرده اند.

نماینده تولیدی لی نینگ که قرار است البسه استقلال در فصل جاری را تامین کند در این مورد به خبرنگار مهر گفت: براساس فهرست سایز بندی که مسئولان باشگاه به شرکت ما داده بودند برای بازیکنان سایزهای مد نظر را ارسال کردیم اما به خاطر اشتباه باشگاه در این سایزبندی ظاهرا پیراهن ها برای برخی بازیکنان کوتاه بوده و آنها به جای اینکه موضوع را با ما در میان بگذارند خودسرانه اقدام به اضافه کردن پارچه کرده اند.
براری در تشریح بیشتر این موضوع گفت: ظاهرا پیراهن های بازیکنان را ساعتی قبل از بازی به تولیدی یکی از دوستان بازیکن بزرگ تیم فرستاده اند و در آنجا چند سانتیمتر پارچه سفید به پایین لباس ها اضافه کرده اند.

وی تاکید کرد: قطعا روز چهارشنبه به باشگاه خواهم رفت و با آقای افشارزاده در این مورد صحبت می کنم. اگر باشگاه استقلال به خاطر این کار عذرخواهی نکند قطعا ما به خاطر لطمه ای که به برندمان خورده شکایت خواهیم کرد.

براری ادامه داد: طبق قراردادی که ما با باشگاه استقلال داریم لباس های اصلی از هفته چهارم به بعد در اختیار تیم قرار خواهد گرفت اما آنها باید در همین بازی اول هم مشکل را با ما در میان می گذاشتند نه اینکه لباس ها را به تولیدی دوست یکی از بازیکنان بزرگ استقلال ببرند و این کار غیرحرفه ای را انجام دهند./متافوتبال