۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

دستگیری قاتل پس از 9 سال درفاریاب

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب از دستگیری قاتل ۲۷ ساله پس از گذشت ۹سال در فاریاب خبر داد.
کد خبر : ۳۱۳۰۰۵
صراط: رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب از دستگیری قاتل ۲۷ ساله پس از گذشت ۹سال در فاریاب خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مهدی اکبری از دستگیری متهم (الف.د) به اتهام قتل در شهرستان فاریاب خبر داد و گفت: قاتل جوانی ۲۷ساله است و ناتوانی در کنترل خشم آنی منجر به این جنایت شد.

اکبری اظهار کرد: مقتول در سال ۸۶ در یک نزاع دست جمعی پس از تصادف مورد ضرب و جرح قرار گرفته و در اثر شدت جراحات و از دست دادن تعادل روحی و روانی در سال ۱۳۹۰ فوت می کند.

رئیس دادگاه عمومی شهرستان فاریاب تصریح کرد: پزشکی قانونی علت تامه فوت را ناشی از ضربات وارده به سر متوفی در چهار سال قبل از فوت اعلام کرده است.

وی ادامه داد: پس از تحقیق و نیابت قضائی به دادگاه شهرستان فاریاب و صدور دستورات لازم، متهم شامگاه گذشته در محل مخفیگاهش در فاریاب دستگیر شد.

اکبری اعلام کرد: متهم پس از تفهیم اتهام و صدور بازداشت موقت، روانه زندان کهنوج شده است.

این مقام قضائی با اشاره به آیه «الَّذِینَ یُنفِقُونَ فِی السَّرَّاء وَالضَّرَّاء وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ وَاللّهُ یُحِبُّ الْمُحْسِنِینَ» همانا که در توانگری و تنگدستی، انفاق می‌کنند و خشم خود را فرو می‌برند و از خطاهای مردم درمی‌گذرند و خدا نیکوکاران را دوست دارد؛ افزود: ضرورت دارد افراد در مواقع عصبانیت برخشم خود کنترل کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود.