۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۶

شماره 7 پرسپولیس صاحب پیدا کرد!

شماره 7 تیم فوتبال پرسپولیس که گفته می‌شد در این باشگاه بایگانی شده توسط یک بازیکن جوان پوشیده شد!
کد خبر : ۳۱۳۰۷۷
صراط: شماره 7 تیم فوتبال پرسپولیس که گفته می‌شد در این باشگاه بایگانی شده توسط یک بازیکن جوان پوشیده شد!

به گزارش فارس، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از برد روز گذشته این تیم مقابل سایپا در هفته اول لیگ برتر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و شاگردان برانکو در یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم پارس جم جنوبی رفتند.

* بازیکنانی که روز گذشته مقابل سایپا بازی کرده بودند امروز به ریکاوری و نرم‌دوی دور زمین مشغول شدند.

* هیچ هواداری امروز اجازه حضور در محل تمرین پرسپولیس را پیدا نکرد و تنها خبرنگاران و عکاسان توانستند به محل تمرین پرسپولیس بیایند.

* در حالی که سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود عکاسان اجازه ورود به محل تمرین ندارند اما پس از رایزنی‌های صورت گرفته عکاسان اجازه ورود به محل تمرین پرسپولیس را پیدا کردند.

* امروز چند بازیکن جوان از امیدهای پرسپولیس به محل تمرین سرخ پوشان آمدند و جالب اینجاست که یکی از این بازیکنان جوان شماره 7 پرسپولیس را به تن داشت و این در حالی است که این شماره قرار بوده در پرسپولیس بایگانی شود.

* سایر بازیکنانی که روز گذشته مقابل سایپا بازی نکرده بودند یا اینکه زمان کمی به میدان رفته بودند امروز در قالب یک تیم به مصاف پارس جم جنوبی رفتند.

* پارس جم جنوبی با لباس‌های زرد و آبی مشغول گرم کردن خود بودند.

* مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جم پیش از شروع بازی لحظاتی با برانکو به خوش و بش پرداخت.

* کریم باقری و مهدی تارتار برخورد گرمی با هم داشتند این دو در پرسپولیس هم‌بازی بودند.

* کمال کامیابی‌نیا زننده گل برتری پرسپولیس مقابل سایپا برخورد گرمی با تارتار داشت چرا که وی پیش از این در راه‌آهن سرمربی این بازیکن بود. همچنین امید عالیشاه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان،‌ علیرضا بیرانوند، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری و وحید امیری هم با تارتار به گرمی برخورد کردند.

* محمد خنیفی بازیکن پیشین پدیده که در تیم پارس جنوبی بازی می‌کند با بیشتر بازیکنان پرسپولیس به خوش و بش پرداخت.

* ترکیب تیم پرسپولیس برای بازی مقابل پارس جم به این ترتیب است: ابوالفضل درویشی‌وند، انتونی گولج، صادق محرمی، احمد نوراللهی، حامد آقایی، مهدی طارمی، شهاب زاهدی، ساسان انصاری، احسان علوان‌زاده، پالیانسکی و پرییاموف یازده بازیکن تیم پرسپولیس در این بازی خواهند بود.