۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴

ادامه تظاهرات علیه کلینتون +عکس

تظاهرات علیه «هیلاری کلینتون» و سیاست‌های حزب دموکرات در چهارمین روز از گردهمایی ملی دموکرات‌ها در جنوب «فیلادلفیا» ادامه پیدا کرد.
کد خبر : ۳۱۳۲۲۳
صراط: تظاهرات علیه «هیلاری کلینتون» و سیاست‌های حزب دموکرات در چهارمین روز از گردهمایی ملی دموکرات‌ها در جنوب «فیلادلفیا» ادامه پیدا کرد.

به گزارش فارس، تظاهرات علیه «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا و حزب وی در چهارمین روز از گردهمایی ملی دموکرات‌ها در مقابل محل برگزاری این گردهمایی در جنوب «فیلادلفیا» ادامه پیدا کرد.

یکی از معترضان روز چهارشنبه به وقت محلی به اسپوتنیک گفت: «ما می‌خواهیم، زمین‌ها، غذا، خانواده و آزادی خود را بازپس گیریم».

گزارش‌ها حاکی از آن است که حدود 50 معترض با پلاکاردهایی که بر روی آنها «بهار دموکراسی» هک شده بود از مرکز شهر راهپیمایی خود را آغاز کردند تا اعتراض خود به برگزاری گردهمایی ملی دموکرات‌ها را نشان دهند.

اوایل روز چهارشنبه، صدها نفر از حامیان «برنی سندرز» رقیب سابق «هیلاری کلینتون» در مقابل شهرداری فیلادلفیا تظاهرات برپا کرده بودند تا اعتراض خود به نامزدی کلینتون را ابراز کنند.

 ادامه تظاهرات علیه کلینتون +عکس

طبق این گزارش، مأموران پلیس و سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا نیز معترضان را از نزدیک شدن به ورودی گردهمایی ملی دموکرات‌ها دور کردند.

روز سه‌شنبه هفته جاری نیز اعتراضات مشابهی در مقابل محل برگزای گردهمایی ملی دموکرات‌ها برگزار شد و معترضان با مأموران امنیتی وارد درگیری لفظی شدند.

 ادامه تظاهرات علیه کلینتون +عکس

در اولین روز از برگزاری گردهمایی ملی دموکرات‌ها نیز، صدها نفر از معترضان جنبش «زندگی سیاهپوستان اهمیت دارد» از شهرداری «فیلادلفیا» به سمت محل گردهمایی ملی دموکرات‌ها در جنوب فیلادلفیا تظاهرات  برپا کردند.

خبرگزاری «اسپوتنیک» گزارش کرد، معترضان علیه بی‌عدالتی نژادی، حزب دموکرات آمریکا و «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا اعتراض داشتند.

ادامه تظاهرات علیه کلینتون +عکس

گزارش‌ها حاکی از آن است که معترضان قصد داشتند گردهمایی ملی دموکرات‌ها را در مخالفت با سیاست‌های حزب دموکراتیک که آن را نژادپرستانه و مغرضانه می‌دانستند، متوقف کنند.

گردهمایی ملی دموکرات‌ها اواخر دوشنبه به وقت محلی (اوایل روز سه‌شنبه) آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه دارد و روز پنجشنبه (اوایل روز جمعه) بعد از آن به پایان می‌رسد که کلینتون رسماً نامزدی حزب دموکرات برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا را بپذیرد.