۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

ته‌وز: به درخواست کونته پاسخ منفی دادم

کد خبر : ۳۱۳۲۴۶
ستاره آرژانتینی بوکا جونیورز ادعا کرد آنتونیو کونته، سرمربی چلسی با او تماس گرفته تا در صورت امکان به جمع لندنی‌ها بپیوندد.

کونته که در یوونتوس با ته‌وز کار کرده بود قصد داشت برای تقویت خط حمله آبی های لندن، این ستاره آرژانتینی را به خدمت بگیرد اما ته‌وز اعلام کرد ترجیح می دهد دوران حرفه‌ای خود را در کشورش ادامه بدهد.

او در این باره گفت: در حضورم خانواده‌ام در حال رانندگی بودم که او زنگ زد. دیوانه کننده بود. کونته گفت به یک مهاجم نیاز دارد و سوال کرد دوست دارم برای چلسی بازی کنم یا نه. من هم به او جواب منفی دادم.


او گفت که بیا پیش ما، بیاد با هم مبارزه کنیم و قهرمان لیگ برتر شویم. ما به یک لیدر مانند تو نیاز داریم اما به او گفتم نمی توانم بوکا را به این شکل ترک کنم.

درست است. من به بازنشستگی فکر کردم. من در فرم بدی قرار داشتم و به همین دلیل به جدایی فکر کردم. دو روز بعد از حذف از کوپا لیبرتادورس، دوباره تمریناتم را شروع کردم و فکر کردم که ضربه ناشی از آن اتفاق تمام شده است. اما این اتفاق رخ نداد. خیلی ناراحت شدم و انگیزه نداشتم. نمی خواستم اینجا باشم و از سرمربی خواستم که از باشگاه بروم."/تسنیم