۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

مردی با تبر همسر و دخترش را کشت

دخترانم افسردگی داشته و پریشان حال بودند، همسرم که گمان می‌کرد آنها طلسم شده‌اند، برای بهبود حالشان نزد رمال رفته بود و ....
کد خبر : ۳۱۳۲۵۳
صراط: مرد خشمگین با حمله به اعضای خانواده‌اش، همسر و دخترش را با ضربه‌های تبر کشت.

به گزارش جام‌جم، ساعت 8 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه صدای فریاد و کمک‌خواهی از خانه مردی در یکی از محله‌های شهرستان آق‌قلا در استان گلستان سکوت محله را شکست. همسایه‌ها سراسیمه از خانه‌هایشان بیرون آمده و مشاهده کردند دو دختر همسایه‌شان بشدت گریه می‌کنند. آنها به همسایه‌ها گفتند پدرشان با تبر قصد جان آنها و دیگر اعضای خانواده را داشته که موفق به فرارشده‌اند، اما مادر 51 ساله و خواهر 28 ساله‌شان در خانه گرفتارشده‌اند.

یکی از اهالی با پلیس تماس گرفت و درخواست کمک کرد. ماموران با حضور در آنجا با اخطار به مرد صاحبخانه از او خواستند همسر و دخترش را رها کند و تسلیم شود، اما از او خبری نشد. ماموران زمانی که به حیاط این خانه پا گذاشتند، با جسد مادر و دختر که با تبر به قتل رسیده بودند، روبه‌رو شدند. ماموران وارد ساختمان شده و مرد خانواده را با لباس‌های خون‌آلود در اتاق خانه دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان آق‌قلا منتقل کردند.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی به افسر تحقیق گفت: نمی‌دانم امروز چه شد که این چنین دیوانه‌وار به جان اعضای خانواده‌ام افتادم. خشم و عصبانیت باعث شد متوجه کارم نشوم. باورم نمی‌شود با دستان خودم جان همسر و دخترم را گرفتم. دخترانم افسردگی داشته و پریشان حال بودند، همسرم که گمان می‌کرد آنها طلسم شده‌اند، برای بهبود حالشان نزد رمال رفته بود و چند بار هم آنها را برده و برای درمانشان نسخه‌هایی گرفته بود، اما این نسخه‌ها فایده‌ای نداشت و حال فرزندانم را خوب نکرد. امروز از او خواستم دیگر این کارها را نکند و بر سر همین موضوع با هم دعوایمان شد. کنترل رفتارم را ازدست دادم و دیوانه‌وار با تبر به جان همه اعضای خانواده افتادم. آن دو را کشتم و قصد کشتن دو دختر دیگرم را داشتم که دستگیر شدم.

سرهنگ علی امیریان، فرمانده انتظامی شهرستان آق‌قلا در این‌باره گفت: با اعتراف متهم به قتل همسر و دخترش، وی روانه زندان شد. قرار است متهم به پزشکی قانونی منتقل شود تا سلامت روانی‌اش در زمان ارتکاب این جنایت بررسی شود.