۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

برخورد شدید اتوبوس با تریلر +تصاویر

وی گفت: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد که اتوبوس با شدت با عقب تریلر کمپرسی برخورد کرده و باعث محبوس شدن سرنشینان اتوبوس شده است.
کد خبر : ۳۱۳۲۵۹
صراط: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از برخورد اتوبوس با تریلر و مصدومیت شدید شماری از مسافران خبر داد.

سعید اسماعیل‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در سمنان اظهار داشت: در پی تماس خودروهای عبوری با سامانه 125 در ساعت 03:57 بامداد پنج‌شنبه هفتم مردادماه، مبنی بر تصادف شدید اتوبوس مسافربری با تریلر کمپرسی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مأمورین ایستگاه‌های شماره 5 و 3 (شهرک صنعتی) را به‌طور همزمان به همراه دو خودرو و هفت نفر آتش‌نشان به محل حادثه واقع در جاده دامغان به سمنان بعد از رستوران کوهپایه اعزام کرد.

وی گفت: با رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه مشاهده شد که اتوبوس با شدت با عقب تریلر کمپرسی برخورد کرده و باعث محبوس شدن سرنشینان اتوبوس شده است.

اسماعیل‌پور در ادامه گفت: به علت وخامت اوضاع و شرایط حادثه آتش‌نشانان با سرعت عمل به دو گروه عملیاتی تقسیم شده و گروه اول خودروها و محل حادثه را ایمن کرده و از احتمال آتش‌سوزی و تصادفات احتمالی دیگر خودروها جلوگیری کردند. و گروه دوم نیز با تجهیزات ست امداد و نجات به یاری مصدومان حادثه که سه مرد میان‌سال بودند، شتافته و عملیات رهاسازی آنها را انجام داده و به علت شدت جراحات وارده مصدومان را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده تا به مراکز درمانی منتقل شوند.

اسماعیل‌پور به رانندگان توصیه کرد: با رعایت سرعت مجاز و فاصله قانونی از بروز حوادث این‌چنینی جلوگیری کنند؛ خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.