۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷

سردار آزمون تهدید شد!

رئیس سازمان لیگ برتر روسیه قرارداد دوساله مهاجم ملی‌پوش کشورمان با روستوف را غیرقانونی دانست و این بازیکن را تهدید به تعلیق کرد.
کد خبر : ۳۱۳۳۷۰
صراط: رئیس سازمان لیگ برتر روسیه قرارداد دوساله مهاجم ملی‌پوش کشورمان با روستوف را غیرقانونی دانست و این بازیکن را تهدید به تعلیق کرد.

به گزارش 11 نیوز،  به نظر می‌رسد درگیری بر سر سردار آزمون مهاجم ملی‌پوش کشورمان میان دو باشگاه روبین کازان و روستوف تمامی ندارد. در جدیدترین خبر پس از آنکه روستوف به اتهامات روبین کازان علیه آزمون پاسخ داد، رئیس سازمان لیگ برتر روسیه قرارداد دوساله آزمون با روستوف را غیرقانونی دانست و اعلام کرد که این قرارداد خطر تعلیق این بازیکن ایرانی را افزایش می‌دهد.

سرگی پرایدکین رئیس سازمان لیگ روسیه در مصاحبه با سایت ورزش روسیه گفت: شما خیلی خوب می‌دانید که هر بازیکنی برای ثبت نام خود در باشگاهی باید نامش در سازمان لیگ ثبت شود. قراردادی که آزمون با روبین کازان در سازمان لیگ ثبت شده است تا پایان سال ۲۰۱۷ اعتبار دارد. باشگاه روستوف پیش از این درخواست کرده بود تا با این بازیکن قرارداد ببند و نامش را ثبت کند ما نیز نامه‎‌ای به باشگاه روبین کازان فرستادیم و آنها نیز ما را مطلع کردند که این بازیکن یک فصل دیگر با آنها قرارداد دارد.

وی افزود: در پاسخ به باشگاه روستوف بیان کردیم که ثبت نام آزمون غیرممکن است زیرا او با روبین کازان قرارداد دارد. در نتیجه از فدراسیون فوتبال درخواست کردیم تا نام آزمون را در لیست بازیکنان روستوف ثبت نکند. پس از این اتفاق آزمون و روستوف سریعا به دادگاه بین‌الملل ورزش رجوع کردند تا او در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و CAS نیز مجوز حضور موقت آزمون را در روستوف داد. اما قرارداد دوساله آزمون با روستوف خطر تعیلق او را افزایش می‌دهد.