۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳

تاج: به‌دنبال تیم ملی قوی هستیم

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه باید برای فوتبال کشور کاری کرد، گفت: در وهله نخست به‌دنبال تیم ملی قوی هستیم و برای تحقق این امر تمام توان و تلاش خود را در فدراسیون فوتبال به کار بستیم.
کد خبر : ۳۱۳۵۰۶

صراط: مهدی تاج امشب در مراسم گرامی‌داشت و رونمایی از تندیس زنده یاد مسعود درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر که از سوی هواداران این تیم ریشه‌دار و پرسابقه کشور در کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شده بود با اشاره به اینکه باید برای فوتبال کشور کاری کرد، اظهار کرد: در وهله نخست به‌دنبال تیم ملی قوی هستیم و برای تحقق این امر تمام توان و تلاش خود را در فدراسیون فوتبال به کار بستیم.

به گزارش فارس، وی افزود: مسعود درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر انسان بسیار بزرگی بود و عشقش به فوتبال، واقعی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با ابراز خرسندی از فضای بسیار مثبت و خوبی که هواداران شموشک نوشهر ایجاد کردند، تصریح کرد: باید قدردان تلاش هواداران شموشک نوشهر بود که همچین خاطره ای را ایجاد کردند و مراسم یادبود گرفتند.

وی با بیان اینکه یاد مرحوم درویش همیشه زنده و او اصلا نمرده است و روح او اکنون در ابن مراسم حاضر است، تصریح کرد: ایجاد باشگاه خوب یعنی تخریب یک زندان و مهندس درویش یک زندان را تخریب کرد و نگذاشت جوانان سرگردان و معتاد شوند.

تاج با اشاره به اینکه باید روح نکوداشت و روح ورزش زنده بماند، اظهار کرد: عده‌ای که به تخریب فوتبال کردند ولی آیا جایگزینی برای آن دارند که این‌گونه فوتبال را تخریب می‌کنند.

وی در پایان گفت: ظرفیت‌های فوتبالی شهرستان نوشهر بسیار بالا است و اشتیاق بسیار فراوانی در نزد فوتبال‌دوستان این شهرستان وجود دارد و بر این اساس برای احیای مجدد شموشک نوشهر، امتیاز تیم فوتبال در رقابت‌های دسته دوم فوتبال کشور از سال آینده به نوشهر اختصاص می‌یابد.

در پایان این مراسم از تندیس زنده‌یاد درویش مالک فقید باشگاه شموشک نوشهر نیز رونمایی شد.