۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

برانکو از ۶ ماه پیش دوجکوویچ را می‌خواست

کد خبر : ۳۱۳۵۴۱
پرسپولیس در هفته اول مسابقات لیگ برتر لوبانف دروازه‌بان ازبکستانی خود را از دست داد تا مربیان این تیم به دنبال پیدا کردن جانشین وی باشند. بحث جدایی لوبانف از یک ماه پیش در پرسپولیس مطرح شد اما در نهایت او روز چهارشنبه هفته قبل قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرد و همان موقع برانکو نام گزینه مدنظر خود برای جانشینی وی را به مسئولان این باشگاه اعلام کرد.

سرمربی پرسپولیس قبل از انتخاب لوبانف قصد داشت نیم فصل گذشته راتکو دوجکوویچ گزینه مدنظرش را به پرسپولیس بیاورد اما او در آن مقطع با باشگاه سایپا قرارداد داشت و از طرفی پرسپولیسی‌ها هم نتوانستند مایکل اومانیا را متقاعد با فسخ قرارداد کنند و به صورت قانونی هم نمی‌توانستند بازیکن خارجی غیر آسیایی به  خدمت بگیرند.

سرمربی پرسپولیس خواهان حضور هر چه سریع‌تر دوجکوویچ در ایران شده اما این بازیکن یکسری مشکلاتی دارد که آن را به اطلاع سرمربی پرسپولیس رسانده و شاید همین مسئله سفر او به ایران را به تاخیر بیندازد.

دروازه‌بان مدنظر برانکو تا چند ماه پیش ذخیره آسمیر بگوویچ دروازه‌بان اول تیم ملی بوسنی (دروازه‌بان کنونی چلسی) بود اما اخیرا از تیم ملی کشورش خط خورده است. دوجکوویچ امیدوار است با کار کردن زیر نظر برانکو بار دیگر ملی‌پوش شود. او در حال حاضر بازیکن آزاد است و برای سرخپوش شدن نیازی به رضایت‌نامه ندارد./تسنیم