۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵

فوت همزمان چند نفر در یک بیمارستان

یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: سه نفر در بیمارستان سینای شهرستان کارون در استان خوزستان فوت کرده اند و جزئیات آن به زودی اعلام می شود.
کد خبر : ۳۱۳۵۹۲
صراط: یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: سه نفر در بیمارستان سینای شهرستان کارون در استان خوزستان فوت کرده اند و جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

این منبع در گفتگو با مهر در خصوص خبری که حاکی از مرگ چهار نفر به صورت همزمان در بخش دیالیز بیمارستان سینای اهواز منتشر شده است، اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه سه نفر از بیماران فوت کرده اند و اعلام فوت چهار نفر صحت ندارد.

وی در خصوص اینکه گفته می شود فرسودگی تجهیزات بخش دیالیز عامل فوت این چهار نفر بوده نیز گفت: بخش دیالیز بیمارستان سینا یک بخش نوساز است که در مدت اخیر به صورت کامل بازسازی و نوسازی شده است و علت نمی توان این موضوع باشد.

این فرد مطلع تصریح کرد: به زودی جزئیات این حادثه از سوی این دانشگاه در اختیار مردم قرار می گیرد.

ظاهرا این بیماران با فاصله بسیار اندکی از هم فوت کرده اند که خبر نخست آن از سوی برخی فعالان اجتماعی شهرستان کارون در اختیار شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

این در حالی است که فرماندار شهرستان کارون در گفتگو با برخی رسانه های موضوع فوت چهار نفر در این بیمارتسان با فاصله اندکی را تائید کرده است ولی از علت فوت این چهار بیمارستان اظهار بی اطلاعی کرد.

همزمان فعالان اجتماعی و شبکه های اجتماعی با ایجاد کمپین هایی خطاب به وزیر بهداشت، استاندار خوزستان و نمایندگان اهواز به خصوص همایون یوسفی نماینده اهواز و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، خواستار پاسخگویی شفاف و صریح آنان در این خصوص تجهیز و نوسازی بیمارستان های اهواز و کارون شده اند.