۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

حریق‌گسترده در انباردارو در پایتخت +تصاویر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار نگهداری از دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.
کد خبر : ۳۱۳۶۱۰
صراط: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق گسترده در یک انبار نگهداری از دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: در ساعت 16 دقیقه بامداد امروز جمعه یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان اداری به سامانه 125  اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چهار ایستگاه را به همراه نردبام هیدرولیکی و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در خیابان توحید، نرسیده به میدان توحید اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه اظهارکرد:‌ پس از حضور عوامل آتش‌نشانی در محل، مشاهده شد که حریق در یک ساختمان اداری سه طبقه رخ داده که در پشت بام آن نیز انباری به مساحت حدود 240 متر مربع ساخته شده بود و آتش‌ از طبقه سوم آغاز شده و به انبار نیز  سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این ساختمان کاربری اداری داشته اما در طبقات فوقانی آن محلی برای انبار کردن لوازم و تجهیزات پزشکی، لوازم شیمیایی و دارو ایجاد شده بود، گفت:‌شعله‌های آتش از طبقه سوم به طبقه چهارم سرایت کرده و تمام آن را در بر گرفته بود و در حال سرایت به اماکن و ساختمان‌های اطراف بود که عوامل آتش‌نشانی بلافاصله از دو جهت وارد عمل شده و موفق به مهار آتش‌شدند.

ملکی ادامه داد: مدتی بعد عوامل آتش‌نشانی موفق به اطفای کامل حریق شدند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است، گفت:‌ خوشبختانه این حادثه خسارات جانی نداشت اما خسارت مالی ناشی از آن بسیار بالا بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران عوامل آتش نشانی پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 2:36 بامداد به عملیات خود خاتمه دادند.

حریق گسترده در انبار دارو در پایتخت +تصاویر

حریق گسترده در انبار دارو در پایتخت +تصاویر

حریق گسترده در انبار دارو در پایتخت +تصاویر