۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۴

از لباس روس‌ها هم انتقاد شد +عکس

مسکو- ایرنا- پس از رونمایی از لباس رسمی ورزشکاران المپیکی روسیه برای حضور در رقابت های ریو 2016، انتقادهای رسانه ای و مجازی برای انتخاب این لباس شکل گرفت.
کد خبر : ۳۱۳۶۳۷
صراط: پس از رونمایی از لباس رسمی ورزشکاران المپیکی روسیه برای حضور در رقابت های ریو 2016، انتقادهای رسانه ای و مجازی برای انتخاب این لباس شکل گرفت.

به گزارش ایرنا، نخستین عکس های های تایید شده از لباس رسمی ورزشکاران المپیکی در جریان حضور آنها در کاخ کرملین برای دیدار با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در رسانه ها بازتاب یافت.

لباس روسی‌ها هم  انتقادبرانگیز شد+عکس

روزنامه ایزوستیا امروز (شنبه) با گسترده خواندن انتقاد نوشته است: لباس دوره کنونی تفاوت های زیادی با لباس های دوره قبل دارد که بر اساس نماد سیمرغ طراحی می شد.

در انتقادهای کاربران فضای مجازی و رسانه ای از توصیف هایی مانند لباس های شومن های قدیمی برنامه های تلویزیونی، پوشش فرم کار در رستوران ها و نگهبانی هتل ها و نا هماهنگی قسمت های مختلف مطرح شده است.

لباس روسی‌ها هم  انتقادبرانگیز شد+عکس

براساس این انتقادها، لباس های رسمی نهایی شده برای ورزشکاران روسی در المپیک بدون شکوه و تاثیر گذاری بر بینندگان می باشد و همچنین بسیار ساده و ابتدایی طراحی و دوخته شده است.