۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲

گل‌محمدی: برخی قراردادها شفاف نیست

وی ادامه داد: بعد از مصدومیت قاسم حدادی‌فر خط هافبک ما نیاز به تقویت دارد، البته جوان‌های خوبی داریم که می‌توانند به تیم ما کمک کنند، ولی به هر حال باید تیم تقویت شود.
کد خبر : ۳۱۳۶۹۹
صراط: سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: با شفاف‌سازی قراردادها مشکلی ندارم و علی‌رغم اینکه این یک مسأله شخصی است، اما معتقدم یکی دو تیم بزرگ به صورت کامل شفاف‌سازی در مورد آنها صورت نگرفته است.

به گزارش فارس، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: علی‌رغم شکست ناداورانه‌ای که هنوز آن را باور نکرده‌ایم و در آن بازی گل‌های بدی خورده‌ایم، به دیدار فردا می‌رویم؛ در هفته گذشته، گل‌های بدی را دریافت کردیم که نباید دیگر تکرار شود.

وی افزود: سایپا تیم خوبی است و تغییرات مثبتی داشته که این بازی فردا را دشوار می‌کند و با توجه به اینکه هر دو تیم بازی قبلشان را شکست خورده‌اند، از انگیزه زیادی برخوردار هستند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان اذعان کرد: در بازی فردا شاهد بازی انگیزه‌ای خواهیم بود و امیدوارم تیم‌مان انگیزه بیشتری داشته باشد؛ برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم و امیدوارم روز خوب ما باشد و در پایان کار، با کسب پیروزی، هواداران از تماشای بازی لذت ببرند.

وی درباره بازیکن مصدوم و محروم در دیدار فردا تأکید کرد: بازیکن محروم نداریم و تنها قاسم حدادی‌فر به علت مصدومیت، تیم ما را همراهی نخواهد کرد.

گل‌محمدی درباره خرید بازیکن خارجی تصریح کرد: چند بازیکن را دیده بودیم که هر کدام به دلایلی نتوانستند بیایند؛ پرونده نقل و انتقالات برای ما هنوز باز است و درصدد جذب بازیکن چه ایرانی چه خارجی هستیم.

وی ادامه داد: بعد از مصدومیت قاسم حدادی‌فر خط هافبک ما نیاز به تقویت دارد، البته جوان‌های خوبی داریم که می‌توانند به تیم ما کمک کنند، ولی به هر حال باید تیم تقویت شود.

سرمربی تیم ذوب‌آهن بیان کرد: امیدوار به جذب بازیکن خوب هستم و قرار است چند بازیکن از برزیل ببینیم و بعد در این‌باره تصمیم‌گیری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هم سال قبل و هم 2 سال قبل در مقابل صبا و ملوان و همچنین در بازی هفته قبل مقابل تیم مشهد مستحق شکست نبودیم و متأسفانه این سه فصل را با شکست آغاز کردیم؛ دوست داشتم لیگ را با پیروزی آغاز کنیم، اما بازی را واگذار کردیم، اگر باهوش باشیم می‌توانیم جبران کنیم و از هر شکست به عنوان درسی برای آینده از آن استفاده کنیم؛ همیشه به جنبه‌های مثبت شکست فکر می‌کنیم.

گل‌محمدی در مورد حواشی تیم ذوب‌آهن گفت: همه چیز بستگی به دیدگاه خودمان و نسبت به مسائل دارد؛ قاسم را از دست دادیم، اما باید جای خالی او را پر کنیم و عکس‌العمل ما نسبت به این مشکلات بسیار مهم است؛ اگر خوب عمل کنیم، همین مشکلات می‌تواند پلی برای ادامه کار ما باشد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره افشای قراردادها تأکید کرد: من مخالف این موضوع نیستم و علی‌رغم اینکه یک موضوع سختی است، اما معتقدم چند باشگاه بزرگ شفاف‌سازی نکرده‌اند و اگر این موضوع هست، همه باید شفاف‌سازی کنند.

وی در پایان بیان کرد: یکی دو باشگاه بزرگ شفاف‌سازی نکرده‌اند و به نظرم اگر قرار است در فوتبال این موضوع رخ دهد، باید در سایر رشته‌های ورزشی نیز این افشاگری صورت گیرد؛ انتقادهایی هم وجود دارد،‌ اما مبلغ قرارداد یک مسأله شخصی است.