۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷

ترامپ سخنرانی کلینتون را مسخره کرد

ستاد انتخاباتی دوتالد ترامپ با انتشار بیانیه ای رسمی به انتقاد و استهزاء سخنرانی هیلاری کلینتون در مراسم قبول نامزدی در کنوانسیون ملی حزب دموکرات پرداخت.
کد خبر : ۳۱۳۷۰۸
صراط: ستاد انتخاباتی دوتالد ترامپ با انتشار بیانیه ای رسمی به انتقاد و استهزاء سخنرانی هیلاری کلینتون در مراسم قبول نامزدی در کنوانسیون ملی حزب دموکرات پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین در بیانیه رسمی کمپین ترامپ در واکنش به سخنرانی قبول نامزدی هیلاری کلینتون به قلم استفن میلر مشاور ارشد ترامپ آمده است: سخنرانی هیلاری کلکسیونی از توهین های کلیشه ای و ادبیات مزخرف تکراری بود. ... اینکه او از به زبان آوردن عبارت "اسلام رادیکال" خودداری میکند، یا به فاجعه ای که در لیبی به بار آورده و رسوایی ایمیل هایش هیچ اشاره ای نمیکند بخوبی نشان میدهد او برای امنیت مردم امریکا ارزشی قائل نیست. انگار این سخنرانی از یک کهکشان فانتزی انجام شد نه واقعیتی که امروز با آن زندگی میکنیم.

کلینتون میگیوید "باهم باشیم امریکا قوی تر است." ولی در امریکای هیلاری کلینتون میلیونها نفر به امان خدا رها شده اند و او فقط همدم حامیان مالی و منافع لابی های خاص است که در تمام عمرش نقش بانک را برایش داشته اند.

مردم بیچاره ای که در شهرهای کوچک زندگی میکنند از امریکای هیلاری کلینتون حذف شده اند، و یا قربانیان مهاجرت غیرقانونی و کارتل های مواد مخدر، یا مردمی که شغلشان را بخاطر توافقات تجاری او از دست داده اند، یا هر فرد زحتمکش دیگری که انقدر پول ندارد تا سر یک میز با خانم کلینتون بنشیند و لابی کند."