۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

فرکی: هدف ما کسب سهمیه است

سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید هدف‌ تیمش در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.
کد خبر : ۳۱۳۷۱۳
صراط: سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید هدف‌ تیمش در این فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

به گزارش ایسنا، حسین فرکی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: بازی اول را مانند ذوب آهن در مقابل تیم پرسپولیس واگذار کردیم. امیدواریم در بازی دوم اتفاقات خوبی برای تیم‌مان بیفتد و یک بازی خوب و جوانمردانه را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی هر دو تیم ذوب آهن و سایپا علاقه دارند نتیجه را به نفع خود به اتمام برسانند اظهار کرد: در بازی فردا هیچ مصدوم و محرومی نداریم.

فرکی پیرامون حال و هوای خود برای بازی فردا در ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: وقتی پا به عرصه مربی‌گری می‌گذاریم اتفاقات خوب و بد و تلخ و شیرین بسیاری برایمان پیش می‌آید. برایم قابل پیش‌بینی بود که به واسطه شغلم بار دیگر به اصفهان بازخواهم گشت. سعی‌ کرده‌ام همیشه اتفاقات بد را فراموش کنم و فردا حضورم در ورزشگاه یک شرایط عادی و طبیعی است. کار من مربی‌گری‌ است و به همراه تیمم سعی می‌کنم کارم را به خوبی انجام دهم.

وی پیرامون بازی در مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ شانزدهم اظهار کرد: بازی مقابل پرسپولیس را با وجود اینکه به صورت قابل قبولی مسابقه دادیم، واگذار کردیم. حتی ما در این بازی شایسته پیروزی نیز بودیم.

سرمربی تیم سایپای کرج اضافه کرد: به دلیل اینکه در مجموعه تیم سایپا تغییر مدیریت و تغییر مربی وجود داشته و برخی بازیکنان نیز خیلی دیر به تیم ملحق شدند، اما بازی قابل قبولی در مقابل پرسپولیس نشان دادیم و این بازی نشان می‌دهد که ما می‌توانیم آینده خوبی را برای تیم سایپا متصور شویم.

وی با بیان اینکه هدف‌مان کسب سهمیه است ادامه داد: باید به آقای درویش مدیرعامل باشگاه سایپا زمان داده شود تا اهدافش را در تیم سایپا پیاده کند.

فرکی خاطرنشان کرد: ذوب آهن دو دوره قهرمان جام حذفی شده و یک تیم هماهنگ، جوان و آینده‌دار با مدیریت، کادر فنی و بازیکنان با کیفیت است. کادر فنی و بازیکنان این تیم سه سال است که با هم فعالیت می‌کنند و قطعا از تیم سایپا هماهنگ‌تر هستند.

وی پیرامون حضور مسعود حسن‌زاده در تیم سایپا اظهار کرد: حسن‌زاه از شاگردان من بوده و فصل قبل در ذوب آهن حضور داشت اما فرصت بازی پیدا نکرد. قسمت ما بود که او را جذب کنیم تا در بخش گلزنی مشکل تیم را حل کند. خودش انگیزه زیادی برای پیوستن به تیم ملی دارد اما در حال حاضر آمادگی صددرصدی و هماهنگی لازم با باقی بازیکنان را پیدا نکرده است.