۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

برخورد 2 خودرو در فیروزکوه حادثه آفرید

برخورد دو خودروی سواری در محدوده امین‌آباد محور فیروزکوه باعث زخمی شدن هشت نفر از سرنشینان آنها شد.
کد خبر : ۳۱۳۷۳۲
صراط: برخورد دو خودروی سواری در محدوده امین‌آباد محور فیروزکوه باعث زخمی شدن هشت نفر از سرنشینان آنها شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان تهران امروز در گفت‌وگو با فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: طی اعلام مردمی به سامانه 112(ندای امداد جمعیت هلال احمر) در استان تهران، مطلع شدیم که یک فقره تصادف بین دو خودروی سواری 405 در محور فیروزکوه و منطقه امین‌آباد رخ داده است.

مهیار مقیمیان افزود: بلافاصله با هماهنگی مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان تهران، یک تیم امداد از پایگاه امداد و نجات بین شهری امین‌آباد شهرستان فیروزکوه به منطقه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: پس از رسیدن تیم عملیاتی که شامل سه نجات‌گر کادر و داوطلب همراه با یک دستگاه آمبولانس بودند، مشخص شد که در اثر این تصادف، هشت نفر حادثه دیدند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: تیم اعزامی بلافاصله عملیات خود را آغاز کرد و 6 نفر که به صورت جدی آسیب دیدند را با همکاری اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) فیروزکوه اعزام کردند.

مقیمیان در خصوص وضع مصدومان بیان کرد: حال اکثر مصدومان خوب است، ولی بنا بر گزارش‌های ارسالی حال عمومی دو نفر وخیم بود که مداوا شدند.

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات آخر هفته، بی‌تردید محورهای استان تهران به دلیل ارتباط با استان‌های شمالی، از پرترددترین محور‌های کشور محسوب می‌شوند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر استان تهران افزود: رانندگان با توجه به ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در محورها با آرامش به راه خود ادامه دهند و عجله‌ای در هنگام رانندگی نداشته باشند.

مقیمیان بیان داشت: امیدواریم در این تعطیلات مشکل خاصی برای هموطنان پیش نیاید، اما رانندگان به محض وقوع حادثه، ضمن خونسردی خود و همراهان با شماره 112(ندای امداد جمعیت هلال احمر) در استان تهران تماس حاصل کنند تا نزدیک‌ترین پایگاه امداد و نجات به کمک آنها بروند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز