۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

نارضایتی کمیته پزشکی از وضعیت رضا یزدانی

رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: کمیته ویژه پزشکی زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی به‌زودی برای بررسی حضور یا عدم امکان حضور رضا یزدانی در المپیک تشکیل می‌شود.
کد خبر : ۳۱۳۸۱۴
صراط: رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی گفت: کمیته ویژه پزشکی زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی به‌زودی برای بررسی حضور یا عدم امکان حضور رضا یزدانی در المپیک تشکیل می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر تورج ملک محمدی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد با توجه به وضعیت مصدومیت خاص رضا یزدانی در آستانه المپیک به‌ تازگی گزارشی در مورد روند بهبودی وی برای فدراسیون  پزشکی ارسال کرده است.

وی ادامه داد: اما در نهایت باتوجه به  پیگیری فدراسیون پزشکی و حساسیت شرایط یزدانی در المپیک، این کمیته ویژه پزشکی موضوع را بررسی و به‌ صورت مستقل اعلام نظر می‌کند.

ملک محمدی خاطرنشان کرد: پس ارزیابی نه چندان رضایت بخش اعضای کمیته از وضعیت آسیب دیدگی رضا یزدانی به لحاظ پزشکی، کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد چند روز فرصت خواسته تا گزارش نهایی خود را به کمیته مذکور ارائه دهد تا هرچه زودتر در این مورد خاص تصمیم‌گیری شود.

وی در پایان گفت: با توجه به حساسیت‌های خاصی  که از ابعاد مختلف بدلیل سابقه مصدومیت رضا یزدانی در المپیک  لندن وجود دارد، قطعاً مسئولان و کادر فنی نیز به دنبال حضور یزدانی  مصدوم در المپیک نیستند و در صورت اصرار یزدانی به حضور در المپیک و تایید کادر فنی، خودش باید مسئولیت این موضوع را بپذیرد. کمیته پزشکی در این خصوص با نظر کارشناسی و مستقل از ملاحظه دیگری اعلام نظر خواهد کرد.